Yine çok sıkıcı bir gün yine ben ve yine kilo problemlerim ah bu kilo yüzünden neler kaybediyordum. mesela;
• denize girerken bikini giyememem
• polislik meslegini seçememem
• ve en önemlisi 'Ulaş' ulaşı kaybediyorum
Yani bence kilolarımı sıkıntı ediyor başka bi sey olmayacağını düşünüyorum. Ulaş'ın etrafında ki kızları görünce kan beynime sıçradı Allahım hepsini gebertmek istiyordum içim garip bir acıyla burkulurken bi o kızlara baktım incecik bir fizik uzun sarı saçlar mavi gözler bide kendime baktım pardon bakamadım, utandım.
Kızlar ulaş'a birşeyler anlatırken ulaş gülüyordu ve bu beni çıldırtıyordu neye gülüyordu acaba ?
Biraz sonra Ayça geldi ve "lavobaya çıkalım yoksa altıma iseyecegim" dedi ve hızlı adımlarla merdivenleri çıktık 3. Kattan sağa dönerek lavoboya vardık Ayça boş kabinlerden birine girdi ve "moralin bozuk görünüyor ne oldu?"
"Ne olcak ulaş bey ve etrafında ki sarı çiyanlar moralimi cidden bozuyorlar ben bu ulaşa köpek gibi aşığım kızım ya". " hee sen buna takıldın demek" derken 2. Kabinden çıkanı görünce bi an affaladım bu Ulaş' ın yanında ki kızlardan biriydi bana öyle bir bakış attı ki pis şeytan.
Ellerini yıkadı ve son kez şeytani bakışını atarak çıktı. Wc'den çıkınca ayçaya olayi anlatmıştım Ayça bi an umursamadi fakat sonradan işin ciddiyetini anladı. O kız ulaş ' a her şeyi anlatabilirdi. Ki korktuğum başıma geldi wc'nin kapısından çıkar çıkmaz ulaş' la karşılaştim bana tuhaf tuhaf bakıyordu o zaman o sarı çiyanın yetiştirdiğini anladım ve hızlıca başımı öne eğerek sınıfa girdim.
Allah'ım ne yapacaktım ben o kadar çaresizim ki. Ulaş ve ben aynı cümlede kullanmak bile saçma geliyor biz çok farklıyız. Onun şuana kadar birsürü sevgilisi olmuştur, eminim. Benim ? Komik bi durumdayım hiç sevgilim olmadı. evet hiç sevgilim olmadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK AŞK
أدب المراهقينşişman kendini beğenmeyen bir kızın yaşadıklarını anlatıyor. kilosu yüzünden kimsenin onu seveceğini düşünmüyor. hatta babası olmadığı için erkeklerin çoğundan nefret ediyor. Ulaş dışında umarım beğenirsiniz iyi ve keyifli okumalar