Arkadaşlar bu bölüm kısa olacak bilgisayardan yazmadıģım için telefondan zor oluyo haliyle bölümler kısa oluyo. Ama aklımda kurgularsam bişeyler elimden geldiğince uzun yazmaya çalışacağım. Hepinizi seviyorum kendinize iyi bakın öpeledim kuzular ✌
Bugün tatilin ilk günü oh miss... rahat bir nefes aldım cigerlerim bayram etti. Kalktım pijamalarımı çıkarttım, elimi yüzümü yıkadım ve masanın üstünde ki telefonumu aldım. Mesaj gelmişti tanımadığım bir numara "naber" demiş. Soru işareti koyarak cevapladım yaklaşık beş dakika sonra "ben ulaş" diye mesaj geldi bi sn affaladım ne demek ulaş? ? Şaka dimi bu şaka olmalı kendimi cimciklemeye tokat atmaya başladım. Kalbim ağzımda atıyordu inanamıyordum. Kalp atışlarım saniyede 3-4 civarı galiba. Kim olduğunu bilmiyormuş gibi yaparak " hangi ulaş? " diye cevapladım "sevdiğin ulaş :D" diyerek cavap verdi. Ukala pis domuşuk kendini beğenmiş egosit. Kıpkırmızı kesildim lanet olsun "anlayamadım" dedim "bak duru beni sevdiğini biliyorum saklamana gerek yok çok doğal birsey" ah biliyormuş muş muş gıcık. "Bunu bilmen neyi degistircek sanki?" Dedim. "Hiç birşeyi" dedi. "Mesaj atmanda ki sebep ne peki?" dedim "duru sen ve ben biz olamayız üzülme ama olur mu?" Bi an başımdan assagi kaynar sular döküldü sanki iç organlarım parçalanmış gibiydi . Aslında çocuk haklı ne yapsın benim gibi şişkoyu ? "Problem değil" dedim ve bir daha cevap gelmedi.
Ağlamaktan ciğerim soldu gözlerim mosmor yanaklarım kızarmış burnum akiyo off.
Annem kahvaltıya çagirdiginda "yemiyeceģim" dedim üstüme gelmedide zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK AŞK
Teen Fictionşişman kendini beğenmeyen bir kızın yaşadıklarını anlatıyor. kilosu yüzünden kimsenin onu seveceğini düşünmüyor. hatta babası olmadığı için erkeklerin çoğundan nefret ediyor. Ulaş dışında umarım beğenirsiniz iyi ve keyifli okumalar