KAVGA

41 3 0
                                    

Sınıfa oturup müzik dinliyordum. Yanıma o sarı çiyanlardan biri geldi ve oturdu. Hayırdır bakışı attım "nabersin durucuğum?" Dedi Sırıtarak

Noborson dorocogom diye mırıldandım içimden, sinir şey ya nefret ediyorum şunlardan pis sarı bok.

"Iyidir sen?" Dedim buz gibi bir sesle. "İyidir canım ya Sıkıldım da ben geleyim bi dedim" "hayırdır sıkılınca yanıma gelmezdin" "aa duru demesene öyle arkadaş olmaya çalışıyoruz şurda" "peki ben duru biliyosun zaten sende ecem tanıştığıma memnun oldum arkadaşım"

Ve zil çaldı oh bee.

"Neyse durucuğum öptüm canım görüşürüz" sırıttim sadece.

Eceme sinir oluyorum ciddi ciddi boğazına yapışmak istiyorum.

Düz platin sarısı saçları beline kadardı okul formasının eteği dizinin 10 parmak üstünde duruyo Afedersiniz ama götü görüncek nerdeyse üstüne giyindigi beyaz dar gömleğinin 3 tane düğmesini açıyor göğüsleri kocaman, kafam kadar var maşallah. Kravatını bol tutuyo ayakkabıları Convers dizinin az assagisina kadar beyaz çorap giyiniyor. Aslında afet yani. Taş yani. Makyajdan yüzünü göremiyorum orası ayrı tabi. Kızın yanagını öpsem 10 kat fondoten dudagima yapışacak neyse banane ecemden.

Diğer tenefüs yanıma geldi yine sarı çiyan "ben geldiiiim" dedim "hoşgeldin" dedim "durucuğum seninle birşey konuscam gelsene az bahçeye" "peki"

Indik tam karşıda ulaş vardı "bak durucuğum ulaşı sevdiğini biliyorum ama bildiğim başka birşey daha var oda ulaşı senden daha çok seven birinin olduğunu ve senden daha çok seviyo onu, hem güzel kız, zayıf , sarışın".

Bi sn bu kız kendinden mi bahsediyo ya soru dolu gözlerle ona baktım "ben şaşkın ben "diyerek güldü. Ardından "hem senin hiç Şansın yok kızım bi tipine bak ayrıca seninle arkadaş olmaya meraklı olduğumu sanma kiloya bak beni yersin diye korkarım"diyerek kahakahayi bastı

Sinirden yüzüm kızardı ateş beynime vurdu bu kız kendini ne zannediyor ?

Elimi saçına doladıģım gibi yere yatırdım ve yüzüne bi tokat attım dışardan bakanlar ecemin gotune bakmaktan pek ayırmaya çalışmadilar onlarında işine geliyo tabi. sonra ayağa kalkmasına izin verdim. Bana vurmaya çalıştı biraz sonra ulaşın geldiğini gördüm.

Ohaa ulaş ecemi itti sanki ben dayak yemisim gibi "iyi misin duru ?" Diye sordu "iyiyim saol" dedim Eceme dönerek " amacın ne senin ya ?" Diye bağırdı şuan rüyadamıyım biri cimciklesin lütfen. "Yok bisey ya kafasına göre saldırdı bana " dedi. Ulaş baktı ki sinirleniyorum "sınıfa çıkalım mı? " diye sordu "olur" dedim.

Sınıfa geldiğimizde bana el salladı "görüşürüz" dedi "olur" dedim mal gibi ah çok salagim. Ulaş anlamayan gözlerle bana bakıyordu " şey yani görüşürüz" dedim ikimizde gülmeye başladık.

Bizi gören Ayça yelda ve Şirin yanıma koştular hiç şaşırmadim ah gelde acikla şimdi.

İLK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin