Niall P.O.V
Nog een dagje school en dan op vakantie met Kyra ,Liam En Joyce. Ik heb er echt zin in maar eerst school overleven.
* Op school *
Bah eerste uur wiskunde ik haat dat vak echt zo hard! Liam en Kyra kan ik ook al nergens vinden dus ben ik koos -vriendloos. Binnen zit iedereen me maar raar aan te kijken dus dan maar buiten zitten. Als ik eenmaal lekker in het zonnetje zit gaat er iemand recht voor mijn neus op haar bek. Ik sta gelijk op om haar te helpen
'' Heei gaat het een beetje? ''
'' Ja hoor dankjewel''
Als ik zie tegen wie ik sta te praten krijg ik een shock het is Joyce! Haar blonde haar glinsteren in de zon en haar blauwe ogen kijken bedroefd. Zoals altijd heeft ze super veel make -up op! Ik weet zeker dat ze zonder make -up nog mooier is! Ik word uit mijn gedachte gehaald door Joyce die vrolijkt tegen mij begint te praten :
'' Dankje Niall ,Echt weer iets voor mij dit ben ik al het eerste uur niet op school omdat ik me verslapen heb flikker ik ook nog eens op mijn bek! Heb je een beetje zin in het weekendje weg? Ik denk het wel hea? Sorry ik ratel een beetje ''
'' Ach Joh ik val ook zo vaak! Ik heb inderdaad superveel zin in de mini -vakantie! Nog even deze dag overleven zonder te vallen en dan komt het helemaal goed! Waar gaan we eigenlijk heen?''
''Haha slim idee! Ik ga ook maar niet meer vallen! Euhm we gaan naar een villa op Bali voor een weekendje. Ik ben blij dat je je niet verdrietig voelt''
'' Huh waarom zou ik me verdrietig moeten voelen?''
'' Nou Liam & Kyra hebben nou iets .... En bijna de hele school weet dat je iemand leuk vind dus iedereen denkt Kyra. Maar jou vriendin komt nog wel! Maar ik zie Harry & Gaby staan dus ik ga! Doeg!! '''
Oke dat was raar? Ze denkt dat ik verliefd ben op Kyra! En ik heb me net niet eens verdedigd! Godver ik heb het weer eens helemaal verpest.
Joyce P.O.V
Als ik bij Niall wegloop komt Harry als een gek op mijn afstormt ,geeft me een knuffel en zegt :
'' Heei blondje ''
'' Heei Curly ''
'' Haha Gek! Je had beloofd me zo nooit meer te noemen! ''
'' Ja en jij had beloofd om me niet meer zo lang te knuffelen! Je hebt een vriendinnetje ''
'' Tuurlijk weet ik dat. Hoe kan ik het meest geweldige meisje op de wereld nou vergeten? Nou hup op mijn rug dan rijd ik je persoonlijk naar mijn vriendinnetje :D ''
Als we bij Gaby staan loopt Harry naar Louis zodat Gaby en ik overblijven.
'' Zo Joyce jij hebt me heel wat uit te leggen! ''
'' Huh ,wat heb ik gedaan? Wat moet ik uitleggen? ''
'' Nou eerst mis je je eerste uur les. Bij ENGELS de knappe leraar! Je zou daar nooit een les missen. En vervolgens zie ik je met Niall praten ''
'' hahaha Rustig! Ik weet dat ik te laat was ,heb me verslapen. Het goede is dat ik een uur mag nablijven bij hem dus kan ik een uur lang naar hem staren. En dat met Niall was niks ''
'' Oow haha weet je wat de leraar trouwens zei ? ''
'' Euh nee! Ik was er niet bij weet je nog?''
'' haha niet grappig ,hij zei : Aahw is ons Joyceje er niet? Dat word dan de eerste les dat Gaby op gaat letten ''
'' Hahaha aahw hij mist me! Maar ik zie Kyra dus ik loop daar ff heen ''
'' Huh waarom nou weer naar Kyra? ''
'' Leg ik je nog wel uit ''
'' Ow oke Bye Moppie ''
'' Bye ''
Kyra P.O.V
Wat is dit toch een heerlijke geweldige dag. Eindelijk de dag dat Liam mijn boyfriend is! Gisteravond had hij nog gereageerd op mijn smsje! Het in nu officieel. En dan ook nog eens morgen naar Bali! Wat kan het leven toch mooi zijn! Dan staat Joyce een beetje verlegen voor mij neus :
'' Heei Kyra kan ik er even bij komen zitten? ''
'' Ja tuurlijk is er iets? ''
'' Nou ik wilde gewoon even vragen of je wat ik gister tegen je zei niet tegen iemand wil vertellen! Mijn vrienden weten het allemaal al! En hun kennen mij ook gewoon als aardig! Maar wil je alsjeblieft stil zijn! En verder wil ik nog sorry zeggen dat ik altijd zo rottig tegen je deed.''
'' Oke ik zal niks zeggen! En het is al goed joh! Ik hoop echt dat we het gezellig gaan hebben op Bali''
'' Ja dat hoop ik ook maar dat komt helemaal goed! Ik zie je vanavond op schiphol wel! Tot straks''
'' Ja tot straks''