HOOFDSTUK15

59 2 1
                                    

P. O. V. Kyra

Ik vind het fijn dat Liam zijn hart heeft gelucht. Misschien moet ik dat ook maar doen... Eerlijk zijn. Ij lag net in mijn tweepersoons bd samen met Liam toen mijn telefoon ging. Niall.

'Hey Nialler!'

'Hey Kyra, tis niet zo best denk, Joyce reageert helemaal nergens op! Straks is er wat of zo! Ik mis haar zo erg!'

'Oh Nialler toch, zo bezorgd om zijn meisje, ik bel haar wrl eventjes en anders ga ik langs, Liam is hier dus ik hang op, dag lieve Nialler.'

'Oh dankje Kyra! Ik kom het huis niet uit, moet op mijn zusjes passen, houdoe!'

En ik hoorde de pieptoon. Ohja Niall moest op zijn zusjes passen, het zijn 2 schattige meisjes van 6 jaar met een eigen wil. ''Wie belde er lieffie?'' vroeg Liam toen hij wat haar uit mijn gezicht haalde. ''Niall belde, hij had Joyce al heel de dag niet gesproken en we zagen haar daarstrakd langs ons lokaal rennen dus hih maakte zich zorgen want ze nam ook haar telefoon niet op.'' Liams gezicht betrok. ''Bel haar dan even Honey, als ze niet opneemt gaan we wel even langs!''

'Met wie spreek ik?'

'Je spreekt met Kyra suffie, kan je niet lezen wat er op je schermpje staat?'

'Oh sorry heb net mijn lenzen uit gedaan! Waarom bel je?'

'Nou, Nialler belde mij, je reageerde nergens op, niet op smsjes niet op telefoontjes dus hij was bezorgd!'

'Oh ja ik stond onder de douche! Ik bel hem zo wel even!'

'Oke goedzo! Maar Liam is hier dus ik ga hangen, houdoeee!'

'Houdoe!'

En ik hing op, nu was ik samen met Liam! Zal ik het vertellen?

Joyce P.O.V

Aahw Wat is Niall toch ook een schatje. Gelijk.voel ik me schuldig.dat ik zolang onder de douche stond. Ik besluit hem gelijk op te bellen :

' Heei.Nialler '

' God Thank je leeft nog! Ik mis je. Waarom nam je.net niet op?'

' Ik mis jou ook. Zal ik vragen of.ik naar je toe mag komen? Blijf ik lekker slapen! Oow ik stond onder de douche meer.niet !'

' Euhm Ja. Zal ik je.ophalen? Ik heb je op school ook niet.meer gezien terwijl we tegelijk uit waren '

' Nee joh ik kom zelf wel. Ik moest Nablijven vandaar'

' Badass , wat had je gedaan?'

' Oo ik zat te kletsen meer niet '

' Jaja , en waarom.rende je dan voorbij de.klas lokalen?'

'Niall stop.die vragen . Er is niks ik kom nu naar je toe'

' Oke , doe voorzichtig. Hou van jou'

' ik ook van jou '

Kyra P.O.V

Mijn hoofd is nu een grote warboel. Ik wil het Liam wel vertellen. Maar sommige.dingen durf.ik simpelweg niet.recht in zijn gezicht te zeggen. Ik lig nog.lekker tegen Liam aan als ik een idee krijg. Ik laat hem gewoon mijn dagboek lezen. Het klinkt.mischien een beetje suf. Maar het is gewoon.een schriftje waar ik in schrijf.als ik het moeilijk.heb. Daar staat alles in. Uit.blijdschap geef ik.Liam een kus op zijn mond.

Na regen komt zonneschijnWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu