HOOFDSTUK12

55 0 0
                                    

P. O. V. Joyce

We zaten weer in het vliegtuig naar huis. Dit weekendje Bali was echt te gek! Straks lekker veel te vertellen tegen Gaby, Maxine en Ilona! Nu zit ik naast Kyra, echt balen van haar gebroken been en 'hersenpudding' zoals Bram dat zegt. Liam zit naast Niall. ''Pff, dat was me het weekend wel zeg. Maar was wel echt super gezellig!'' zei Kyra tegen me. ''Ik was net alles op en rijtje aan het zetten in mijn gedachten! Je gebroken been, je 'hersenpudding', gelukkig weet je alles nog wel! Dat ik nu een vriendje heb, dat wij vriendinnen zijn. De school zal wel raar oplijken! Ik had trouwens nog een vraagje!?'' ik zag dat er een traan over Kyra's wang stroomde, het was natuurlijk best veel allemaal! Ik gaf haar een dikke knuffel. ''Alles komt wel weer goed, lief vriendinnetje! Maar ik wilde iets vragen, kom.je bij mij staan, in de pauze, vanaf morgen? Samen met Liam en Niall natuurlijk! Julli zijn nu mijn vrienden, en dat moeten mijn andere vrienden maar accepteren! Laten we 1 hechte vriendengroep vormen.'' ik zag dat Kyra begon te glimlachen en knikte. ''Ik wil heel graag bij jullie staan in de pauze.'' nu was het haar beurt om mij een dikke hugg' te geven. Nu zijn we echt vriendinnen!

Na regen komt zonneschijnWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu