Kyra P.O.V
Na het eten wat ik half.in het zand begraven heb kijk ik naar Joyce. " Meid ga je.mee naar onze.ouders?" " Aahw moet dat nou echt.ik.kan mijn Nialler niet missen " " Jaaa KOM!! " " Oke ik kom al " Ik zie dat Niall opstaat hij fluistert wat in haar oor waardoor Joyce moet blozen daarna geeft hij haar een kusje op der neus. Ik heb nu even geen zin in Liam! Als Joyce naast me loopt begint ze.enthousiast te praten : " Niall is zo'n schatje hea?! Echt.ik hou zoveel van hem " " Ja hij.is superlief! Daarom.is.hij ook mijn beste vriend!" "Ja ... Bah.ik.zie er tegenop om.het tegen mijn ouders te vertellen , jij? " " Nee niet echt mijn ouders maakt het allemaal niet zo uit " " Aaah wat heb jii geluk , die van mij.wel!! Trouwens ik heb besloten.om wat ik vannochtend tegen.jou zei morgenvroeg tegen Niall ga zeggen " " Het komt goed.met je.ouders , ik ben er bij!! Goedzo dat je het wil zeggen tegen Niall " " Haha dankje Come on ik zie jou ouders " .
" Heei Mam en Pap"
" Heei.meisjes"
" Ik.euhm.moet jullie iets vertellen"
" vertel het eens lieverd"
" Ik.heb met Liam nu 2 dagen. En ik vond.dat jullie het.moesten weten "
"Aaahw Kyra dat is superleuk voor.je! We.zijn.blij.voor.je! Liam is.ook zo'n lieverd"
" Dankje maar.euhm ik ga weer Doei "
" Doei lieffie "
" Aahw.jou ouders reageren echt super lief! "
" Jaa.hea! Nu hop.naar.jou oudera het is al laat ik ben moe! "
" Haha oke"
" Heei Mam , heei Pap "
" Heei Joyce en Kyra "
" Mam , Pap ik.wil jullie.eigenlijk.iets vertellen Ik.heb een vriendje "
" Je.hebt wat? Een VRIENDJE? Wat hadden we nou afgesproken niet voordat je succesvol model bent."
" Kijk ik weet dat jullie dat willen maar.ik houd echt van Niall. Alsjeblieft.geef.het.een.kans ? "
" Nou Mwah vooruit! Maar.als alleen maar.merk dat die.jongen.iets.fout.doet dan zwaait.er.wat jongedame! En nu hup naar.bed andera.heb je.morgen.wallen "
" Dankje , Ja weltrusten " P. O. V. Kyra
hmmm lekker in.mn warme bedje nog even nadenken! Fijn dat mijn ouders het zo goed opvatten dat ik een vriendje heb! Ik ben wel echt heel blij met Liam maar niet met mezelf... Het enige leuke aan mijn leven is Liam... Eigenlijk ben ik er wel klaar mee... Liam is de enige die elke dag aan mn bed zou zitten als ik in het ziekenhuis op sterven zou liggen! Zelfs mijn ouders zouden er niks om geven, hooguit Brammetje. Misschien moet ik dan maar gaan. ''Waar denk je aan lieverd?'' hoorde ik Liam ineens vragen. ''Oh euh niks interessant hoor hero.'' Liam zei niks terug. Ik hoorde hem opstaan en zijn bed verschuiven, nu stond zijn bed naast mijne. Okeee...
P. O. V. Niall
Voor de verandering maakte ik deze ochtend een strandwandeling met Kyra. Was wel heel gezellig! Lang geleden dat wr gewoon zo lekker gepraat hadden. We hadden het over Joyce gehad want die had vanochtend trillend tegen mij staan zeggen dat ik haar lelijk zou vinden zonder make-up, nou echt niet! ''Ik loop hier naar links om bij de bakker een ontbijtje te halen voor ons vieren! Je miet de weg over steken en naar rechts om bij de villa te komen!'' Kyra knikte en we liepen allebei een andere kant op. Plots hoorde ik een hele harde knal. Toen ging alles heel snel.
P. O. V. Liam
Niall belde;'Liam, Kyra is aangereden, de weg vlakbij de villa, alsjeblieft bel 112!''
Liam;''Oke ik ga je NU hangen!'.
ik riep Joyce uit bed en belde meteen 112. Joyce belde de ouders die weer musea bekeken. Ze kwamen z.s.m onze kant op. Men wat was dit hectisch! Joyce begon te vertellen over waar ze het over hadden gehad die ochtend in de badkamer. Ik schrok er best van. Was dat 1 van de redenen geweest? Had Kyra zelfmoord geprobeerd te plegen? Wat was dit? Waarom.heb ik hier nooit iets van gemerkt? Misschien was het wel gewoon een ongeluk! Ja het was een ongeluk! Nu naar het ziekenhuis.