Kyra P.O.V
Er gaan.duizende gedachte door mijn hoofd. Wat wil die man? Zijn Ilona en Louis veillig? Ben ik veillig? Bah ik word gek van mijn eigen gedachten. Liam probeert me gerust te stellen en fluistert in mijn oor " Lieffie ik bescherm je. Ik laat je niet gaan . " Ik schenk hem een dankbare glimlach. Dan verstoort Harry de stilte : " Wat wil die man of vrouw ons aan doen?" Niemand weet iets te zeggen. Want niemand weet het. Zover ik weet heeft er niemand ruzie of iets.
Niall P.O.V
Ik wil dit niet. Ik wil een.fijne vakantie samen met mijn vrienden en mijn lieve vriendinnetje. Als ik naar Joyce.kijk zie ik angst in haar.ogen. Ik ben.vastbesloten haar te beschermen tegen alles .
Kyra P.O.V
We zitten met z'n allen aan tafel. Voor het eerst zijn we allemaal rustig. Niemand die schreeuwt om eten of.iets anders. Maar gewoon rust. Dan opeens uit het niets valt het licht uit. Iedereen maar dan ook iedereen.begint te gillen. Totale paniek. Liam houd me stevig vast en ik heb geen.idee wat er om me heen.gebeurt. Ook weer uit het niets gaat het licht weer aan. Mijn ogen moeten aan het licht wennen maar al snel merk ik dat Zayn en Maxine niet meer in dezelfde kamer zijn. Dan weet ik al hoelaat het is. Ze zijn weg! Allebei. Als we allemaal kunnen.bevatten wat er gebeurd is beginnen Gaby en Joyce zachtjes.te huilen terwijl.ik aan de grond.genageld sta. Ik kan niks uitbrengen.
Zayn P.O.V
Ik voel.Maxine haar hand.weg glippen. Snel probeer.ik haar hand.weer te zoeken maar de.hand die ik pak is niet die van Maxine. Deze is harig en nat. Snel probeer.ik me los te rukken. Op.dat moment voel.ik mezelf instorten.