2.BÖLÜM

126 34 41
                                    

SELAMLAR HERKESE 1. BÖLÜMDE GÖSTERİLEN İLGİ İÇİN HEPİNİZE KALP GÖNDERİYORUM.
❤❤

♦️ HER BÖLÜMÜ DİĞER BÖLÜMDEN BİRAZ DAHA GELİŞMİŞ HALDE BULMANIZI İSTİYORUM BU NEDENLE HERKESTEN OLUMLU VEYA OLUMSUZ BIR YORUM , ÖNERİ BEKLİYORUM.^^


Fallon kralın yanından çıktıktan sonra Vezir Edman ile birlikte uzun bir koridordan geçmeye başladılar.

Vezir Edman konuşmaya başladı;

"Kralın durumunu biliyorsun. Fallon senden çok titiz bir çalışma göstermeni istiyorum. İlacın iyi geleceğinden emin olduğunda tedaviye başlayacaksın. İlacı hastalığı Kralla benzer bir hastalık gösteren, aynı şikayetlere sahip halktan biri üzerinde deneyeceksiniz bu uzun bir süreç olmalı ve her durumu tetkik etmelisiniz.
Hekimlerin en yetkili olanı Mantel sana yardımcı olacaktır ona güvenebilirsin." Dedi

"Anlıyorum sizi efendim bu konuda gereken önemi göstereceğimden emin olabilirsiniz." Dedi Fallon.

Koridorun sonundaki odanın kapısına varınca vezir durdu kafasını tekrar genç kıza çevirerek;

"Burası senin kalacağın oda yarın gidip şifahaneyi gezersin ilaç hakkında hekimlerle görüşürsün." Dedi ve yanından uzaklaşmaya başladı.

Fallon vezir gittikten sonra oda'nın kapısını hafifçe aralayarak içeriye göz gezdirdi bir kaç adım atarak etrafı izlemeye başladı. Sarayın diğer odalarına nazaran küçük bir odaydı.

Açık mavi ve golt renkli mobilyalarla döşenmiş, küçük bir dolap, ortada bir ayna , tek kişilik koltuklar, yatak yatağın üstü mavi tüllerle çevriliydi pencerenin yanında bir masa ve sandalyeden oluşuyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Açık mavi ve golt renkli mobilyalarla döşenmiş, küçük bir dolap, ortada bir ayna , tek kişilik koltuklar, yatak yatağın üstü mavi tüllerle çevriliydi pencerenin yanında bir masa ve sandalyeden oluşuyordu. Perdeler ise beyaz tüldendi.

Boynundaki çantayı çıkarıp içerisinde yanından hiç ayırmadığı kalem ve ajandasını masanın çekmecesine bıraktı.

İlaç şişelerini de çantadan özenle çıkarıp üst raflardan birine koydu. Kılıcını ve okunu yatağın yanındaki sandalyeye dik bir şekilde indirdi. Elinin hemen altında olmalıydı aksi taktirde kendini güvende hissetmeye bilirdi.

Bu Saray ne kadar güvenilir gibi dursada ona hiç bir yer güvenilir gelmiyordu. Kendini ne durumda olursa olsun korumalıydı ve tetikte olmalıydı.

Acıktığını hissediyordu en son yoldayken saraya gelirken bir şeyler yemişti. Saraya geleli saatler olmuştu ve haliyle acıkmıştı genç kız.

Koridora çıkmadan önce çantasından hançerini alıp belindeki kuşağa sıkıştırdı bu kendini koruması için yeterli olurdu. Kapıdan çıkıp koridorda ilerlemeye başladı uzun bir yürüyüşün ardından yemek yiyeceği yere gelmişti buradaki çalışanlar yemeklerini burada yerdi daha önce bir kaç defa saraya gelmişti işi uzun sürünce gelip burada yemek yediği için yabancılık çekmiyordu ama burada bulunan insanlar için aynı şeyleri söylemek pek mümkün olmuyordu.

FALLONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin