🩸Herkese selam güzel bir bölüm olduğunu düşünüyorum hepinizden kısa da olsa bir yorum bekliyorum...
Fallon gelen muhafızın dediklerinden sonra oldukça endişe duymaya başladı.
Muhafız önde Fallon arkada Kralın huzuruna doğru ilerliyorlardı
Uzun koridorlardan geçerek kocaman kapının yanında durdular. Kapıdaki bir muhafız içeriye haber verdi. İçeriye geçebileceği söylendi ve kapıyı açtılar. Fallon içeriye doğru hızlı adımlarla ilerledi bir yandan da içeride kimlerin olduğuna bakıyordu.
Kralın tahtının ilerisinde sağ tarafına Vezir Edman onun yanında Bay Mantel, Kralın sol tarafında ise daha önce göremediği bir adam duruyordu oldukça kalıplı kendinden emin duruşuyla uzun arkaya doğru örülü saçlarıyla soylu olduğunu belli eden bir görüntüye sahipti.
Salonun ortasına doğru gelince eteğini toplayarak Krala selam verdi.
Kral;
"Fallon biliyorsun ki, durumum kritik bir hal alıyor ama benim bir sefere çıkmam gerek. Bu görevde sen ve Bay Mantelin de bizimle beraber gelmenizi istiyorum. Her hangi bir durumda rahatsızlanabilirim ve çıkılan her savaşta yaralılar olur onlara yardımcı olacaksınız."
Vezir ise bu duruma içten içe sinir oluyordu bu kadının bu kadar değerli olmasını anlayamıyor ve o savaşta onlara ayak bağı olacağını düşünüyordu.
Vezir konuşmaya başladı;
"Efendim Fallon Hanımın orada bulunması bence pek güvenilir değil bir kadının savaş meydanında olması bizi riske düşürebilir. Hem onun hakkında söylenen bir çok şey var bildiğimiz gibi. Savaşta onun canını da düşünemeyiz. Hekim Bay Mantelin yeterli olacağının kanatindeyim. O gereken her şeyi yapabilecek düzeydedir."
Kral vezirin sözlerinden sonra düşünmeye başladı.
Bu kadına kendisi de güvenmiyordu. Bunun nedeni ise bir cadı olduğu fiziksel olarak belliydi, bu bütün ülkenin dilindeydi ama ona mecburdu hastalığına bir tek o çözüm getirmişti. Savaşta kendisine bir şey olursa bu cadı onu iyileştirebilirdi ama bir yandan da vezirin dediği gibi bu cadının ne yapacağı belli olmazdı.
Kral bunca düşünceyi beyninden geçirirken Fallonun ise Vezir Edman'ın sözlerinden sonra içinde koca bir öfke yükseldi. Vezir konuşurken kendini ona bağırıp çağırmamak için zor tuttu ama bir Kralın huzurundaydı ve bağırıp çağıracağı kişi Kralın sağ koluydu bu işi güzel bir dille halletmeliydi. Vezir ise susmak zorunda kalmalıydı.
Fallon konuşmaya başladı;
"Majesteleri sizin sağlığınız için elbette orada bulunmak isterim benim burada bulunmamın asıl nedeni de budur. Vezir Edman'ın sözlerine gelince ben profosyonel sayılabilecek derecede ok ve kılıç kullanabiliyorum kendi can güvenliğini sağlayabilirim ve yaralılara yardımcı olmak için elimden geleni yapacağımı belirtmek isterim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FALLON
Historical Fiction🩸 Herkesin korkup çekindiği bir kız ve hayatını değiştiren adamın hikâyesi... 🩸Gülümsemeyi unutan bir adam ve onun gülüşünü görmek için her şeyi verecek bir kız... 🩸 Sana büyücü demekte haklılar Fallon yoksa beni bu kadar etkilemenin başka bir...