48.

338 49 43
                                    

𝙺 𝚙𝚘𝚙 𝚗𝚎𝚠𝚜 posted new poto

𝙺 𝚙𝚘𝚙 𝚗𝚎𝚠𝚜 posted new poto

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

LIked by 1.742.216.532 others

𝙺 𝚙𝚘𝚙 𝚗𝚎𝚠 ამ დროისᲐთვის ვრცელდება ცნობები, რომ კორეის ერთ ერთმა პოპულარულმა სახემ, მოდელმა და მსახიობმა ჯეონ ჯონგუკმა იძალადა ადამიანზე, რომელიც ასევე ცნობილი ფოტო მოდელია. სანდო წყარო გვაწვდის ინფორმაციას, რომ ჯეონ ჯონგუკი მას აიძულებდა, გადაეგზავნა მისთვის შიშველი ფოტოები, ხოლო უარის მიღების შემთხვევაში ის მათი გამოქვეყნებით ემუქრებოდა.

რამდენიმე წუთის წინ კი ჯეონ ჯონგუკის კომპანიამ გააკეთა განცხადება, რომელიც ამ ფაქტს სრულ აბსურდს უწოდებს, რომელიც ჰეითერებმა გაავრცელეს ინტერნეტში, რათა მის კარიერას საბრთხე შექმნოდა.

თუმცა გვინდა ავღნიშნოთ ის ფაქტიც, რომ ჯეონ ჯინგუკუს კარიერა მართლაც საბრთხის წინაშე დგას, რადგანაც, მსოფლიოს მასშტაბით ტრენდებში მოხვდა მისი განთავისუფლება. ასევე მან სოც. ქსელებში მილიონობით გამომწერი დაკარგა.

La_lissa ეს უბრალოდ ტყუილია!!! სულელური ტყუილი რომელსაც ყველა იჯერებს! რეალურად ყველა ჩვენთაგანმა ვიცით რომ ის ასეთ რამეს არ ჩაიდენდა! უბრალოდ რომ გაანძრიოთ თქვენი დაუნი ტვინი მიხვალთ იმ ფაქტამდე,რომ ეს ყველაფერი მოგონილი ისტორიაა, ერთი ან რამდენიმე იდიოტის მიერ, რომლებსაც მისი გზიდან ჩამოშორება სურთ! ამიტომ დაააოკეთ თქვენი ჰეითერი უკანალები, და შეეჩვიეთ იმ ფაქტს, რომ რაც არ უნდა საზიზღარი ისტორიები შექმნათ გუკზე, ის თავის კარიერას არასოდეს დატოვებს!!
 
Alice @ la_lissa უბრალოდ აღიარე ამ ყველაფერს იმის გამო ამბობ რომ შენი შეყვარებულია და გეშინია, თუ ის სამსახურს დაკარგავს, მაშინ შენს მილიონებსაც დაემშვიდობები! ამიტომ პირად ცხოვრებასა და კარიერულ ურთიერთობებს ერთმანეთში ნუ ურევ!
 
Sofi @ la_ lissa მართალია! ის ფაქტი, რომ შეყვარებულები ხართ არ გაძლევს იმის უფლებას, ასეთი ფაქტი უარყო! და მითუმეტეს მაშინ როდესაც ძალიან დიდი ხანია დადის ჭორები,რომ ის ხალხზე ძალადობს! არც გამიკვირდება, რომ გავიგო ჯონგუკმა ამ ყველაფერს თავისი უფროსის ,, კვნესით,, მიაღწია!! მაშინ როდესაც მშვენივრად ვიცით, როგორი თვალით უყურებს ქალბატონი ჩოი თავის თანამშრომელს!!

Bby მართალია ჯონგუკი, ჩემთვის ოცნებაც კი იყო... მისი გამოჩენის დღიდანვე მინდოდა ისეთივე წარმატებული გამოვსულიყავი როგორიც იყო... თუმცა ამ ამბის გაგების შემდეგ ერთადერთი ფაქტო რაშიც დავრწმუნდი ის არის, რომ მან Ამ ყველაფერს თაღლითური გზით მიაღწია. უკვე გულიც კი მერევა ამ ადამიანზე!

Rosse თქვენ საერთოდ ადამიანები ხააართ!! როგორ ბედავთ და ასეთ საზიზღარ სიტყვებს წერთ! მაშინ როდესაც არც კი იცით რა გამოიარა ადამიანმა ამ ყველაფრისთვის რომ მიეღწია!! თქვენს თავს საერთოდ ადამიანს როგორ უწოდებთ! არ გრცხვენიათ, ადამიანს რომ აბრალებთ ისეთ რაღაცას რაც არ გაუკეთებია!!! სიტყვებიც კი არ მყოფნის რა უნდა ვთქვა!

Jinstetic არ ვიცი ამ ყველაფრის უკან ვინ დგას თუმცა, აუცილებლად ინანებს ამ ყველაფრის გამო!! აუცილებლად დაისჯება ის ვინც ასეთი ბინძური ჭორები გაავრცელა!!

Joon_rm როგორ შეიძლება ადამიანს მოუგონო ისეთი რამ რაც არც კი გაუკეთებია?! პირადად ვიცნობ და დანამდვილებითაც შემიძლია ავღნიშნო ის ფაქტი, რომ ის ასეთ უმსგავსო საქციელს არასდროს ჩაიდენდა! ამიტომ დაგვდეთ პატივი ძვირასო საზოგადოებავ და წინასწარ ნუ განსჯით მას! მითუმეტეს მაშინ როდესაც დასამტკიცებელი საბუთებიც კი არ არსებობს!

TT_te არადა ვიღაცას ვაბრთხილებდი რომ თუკი არ დამიჯერებდა საქმე ცუდად წაუვიდოდა... რას ვიზამთ პატარავ, რაც ახლა ხდება შენი დამსახურებაა😏 იმედია დეპრესიას გადაიტან როგორმე...

__________

აი დრამაააააც😁

ჰმმმ ნეტა ვინ დგას ამ ყველაფრის უკან ჰა🤔😁

𝚘𝚗𝚕𝚒𝚗𝚎 𝙱𝚘𝚢𝚜😈💦Место, где живут истории. Откройте их для себя