2. kapitola

40 4 2
                                    

Martina:
Potřásla jsem si s ním rukou a malinko se usmála. ,,No dobře Elvisi, já... Děkuju ti za záchranu,ale už musím jít domů." ,, A nechceš doprovodit? Chci se ujistit, že jsi v pořádku." Nic jsem neříkala a jen kývla hlavou.

O pár minut později:
,, Takže tady bydlíš?" Zeptal se. ,, Ano,už celkem dlouho." Zasmál se a podíval se na mě svýma krásnýma očima. ,, Pověz mi něco o sobě." Cože to řekl? On chce o mě něco vědět? A co mám jako říct? ,, No... Je mi 15 let a pocházím z Buenos Aires. Moje matka je Španělka a můj otec je Čech takže.... S mamkou mluvím většinou španělsky nebo anglicky. Ale táta se zmínil o tom,že by mamku naučil česky." Elvis se zasmál a přikývl. ,, To je trochu složité. Hned jsem věděl,že tvůj přízvuk není odsud,ale tohle by mě nenapadlo. Takže ty jsi se učila tři jazyky?" ,, Ano, bylo to obtížné,ale zvládla jsem to. Ale teď už vážně musím jít promiň." On chytil moji ruku a objal mě. Byla jsem celkem v šoku,ale objetí jsem mu opětovala. ,, Snad se někdy uvidíme." Řekla jsem a vydala se ke dveřím. On se usmál a odešel a já se v tu chvíli bála, že ho už neuvidím. Jakmile jsem vyšla do chodby jsem slyšela hlas mojí maminky Angie. Přišla je mně a v oçích jsem jí viděla úlevu.
( M- Martina, An- Angie)
An- Dónde has estado? ¿Por qué no contestaste mi teléfono? /Kde jsi byla? Proč si mi nezvedala  telefon?

M- Lo siento mamá, lo hice silenciar. / Omlouvám se mami, měla jsem ho ztlumený.

An- ¿Hay algo mal?/ Stalo se něco?

M- No solo estoy cansado. Me voy a preparar para la escuela de mañana y descansar./ Ne jen jsem unavená. Půjdu se připravit na zítřejší školu a odpočinu si.

An- Buen almuerzo será en un rato./ Dobře oběd bude za chvíli.

M- Gracias. ¿Donde esta papa?Děkuju. Kde je vlastně táta?

An- Se quedó en el trabajo, pero se dice que está en camino./Zdržel se v práci,ale už je prý na cestě.

M- Bien/ Tak dobře

Objala jsem ji a šla do svého pokoje. Ale v mé mysli byl jen a jen Elvis. Člověk, který mi zachránil život.

Tak jo, po dlouhé době je tu druhá kapitola tak snad se líbila. Doufám že další část bude brzy☺️. Bye Amigos ❤️

Přátelství nebo láska?Kde žijí příběhy. Začni objevovat