12. kapitola

0 0 0
                                    

Martina:
Když jsem Elvise nějak uklidnila tak odešel domů s tím, že mu dám vědět o všem co se dozvím. Teď už jsem čekala jen na příjezd táty. Mamce situaci vysvětlím až tam bude i táta. Později jsem slyšela parkování auta. Ovšem táta šel jako první do kuchyně za mamkou. Ta mu toho moc neřekne. Asi bych tam měla jít. Chviličku jsem počkala a poslouchala jejich rozhovor. ,, Maria what's going on? Why did you call me?"

,, I don't know exactly what happened but there was a boy and he looked sad.

,, Boy? What are you talking about?"
Možná je už načase něco říct a přestat se
schovávat. Šla jsem do kuchyně a pohled mých rodičů šel rovnou na mně.
,, I know it's weird, but let's sit down and I'll explain everything to you.
Podívali se na sebe a oba si sedli a čekali na mé vysvětlování.
,, The boy who came here is called Elvis Presley and he is a friend of mine. He and his father are having problems now and Elvis is worried about him because of his job. And I was hoping that maybe you can help them dad." Táta se díval zaraženě a mamka zase soucitně. A já jen doufala, že s tím bude souhlasit. ,, Honey I appreciate that you want to help him but you know that it's not up to me right? I'll talk to my boss and we'll see." Přikývla jsem a objala ho. Poděkovala jsem mu a běžela za Elvisem, který stále plakal. Bylo mi ho líto, ale něco mi říkalo, že se všechno nakonec obrátí k lepšímu. ,, Elvisi?" Jeho pohled byl upřený na mně a já cítila, že mi plně důvěřuje. ,, Táta bude ochotný pomoci tvému tátovi, ale nebude to hned. Nejdříve o tom musí rozhodnout jeho šéf." Nic neřekl jen mě objal.

Tak joooo, jsem zpět. Poslední dobou mi nápady mizí, ale snad se to zlepší❤️
Mějte se krásně

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 16 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Přátelství nebo láska?Kde žijí příběhy. Začni objevovat