6.kapitola

26 4 2
                                    

TINI:
Zazvonilo, Elvis se ode mne s povzdechem odtáhl a já v tu chvíli cítila lítost. Lítost? Z toho že jsme se málem políbili? Sakra... Knížku jsem dala do tašky. Vstala jsem a on taky a společně jsme šli do třídy. Když jsme vešli k mé lavici všimla jsem si,že se všichni koukali na nás. Nebudu vám lhát,byla jsem celkem nervózní a bála jsem se jich. A má to jeden prostý důvod. Celá třída mně nenávidí a když vidím ty pohledy jak na mě kouká Amanda a Melissa, tak už vím že můj strach není zbytečný. Sedla jsem si do své lavice a pokoušela se ignorovat pohledy ostatních dívek a také Elvise. Hned jak skončila poslední hodina tak jsem hned odešla ke skříňkám, bohužel se u té mojí objevila osoba,kterou jsem opravdu potkat nechtěla. Melissa. ,, Co máš s tím novým klukem?" A je to tady. ,, Co bych s ním měla mít? Jo a jen tak pro zajímavost, jeho jméno je Elvis." Zamračila se a udělala dva kroky dopředu. ,, Já vím jak se jmenuje! Teď dobře poslouchej,on je MŮJ a nějaká nula jako jsi ty ho stejně zajímat nebude." Jasně, jako kdyby jsme se málem nebolíbili že? ,, Melisso já-" Nevěděla jsem co říct a vlastně jsem ani nechtěla nic říkat. ,, Ticho! Už nic nechci slyšet a od tebe už vůbec ne. Dám ti jednu radu... Drž se od Elvise dál a já budu dělat že vůbec neexistuješ jasné?!" Nemohla jsem ani nic namítnout, protože hned odešla, což je vlastně i dobře... Možná. Zavřela jsem dveře od skříňky a rychlým krokem jsem opustila budovu školy. Už nechci na něj myslet. Ale copak to jde? Copak jde nemyslet na kluka,který se mi líbí?

Přátelství nebo láska?Kde žijí příběhy. Začni objevovat