8. kapitola

9 2 0
                                    

Martina:
Poslední dobou mám spoustu otázek, které by mě předtím nenapadly. A to se týká hlavně lásky. Od té chvíle co jsem potkala Elvise jsem začala cítit nějaké spojení mezi námi. Nevím jestli je to dobře nebo špatně, ale mám z toho špatný pocit a nemám tušení proč. Ach bože, už začínám být dramatická. Mám docela strach z toho co mě čeká a hlavně co má Melissa za plán. Vím, že se jí Elvis líbí a nebudu lhát já ho mám taky ráda a taky se mi líbí, ale proti ní jít nechci. Tohle všechno je hloupost. Je hloupost cítit něco k někomu u koho se neví jestli cítí to samé. ,, Martina?" Slyšela jsem starostlivý hlas mojí mamky.
,, ¿Si Mamá?" Přišla do pokoje a sedla si vedle mně na postel. Nebudu lhát, mamka je někdo komu se mi svěřovat moc nechce.
,,¿Lo que está sucediendo?"/ Co se děje?

,, Nada, mamá, solo... De hecho, estoy pensando, ya ni siquiera sé qué."/ Nic mami jen... přemýšlím vlastně, už ani nevím o čem.

,, Espero que sepas que estoy aquí para ti"/ Doufám, že víš, že jsem tu pro tebe

,, No quiero hablar de ello"/Já o tom nechci mluvit
Jen přikývla a odešla do kuchyně. Zas jsem byla jen já a mé myšlenky. Nikdy bych si nemyslela, že něco takového někdy zažiju. Láska pro mně byla věc, která se mě netýkala, tak proč přišla až teď? Najednou jsem uslyšela zvonek. Někdo přišel, otázkou je kdo a za kým přišel.

Přátelství nebo láska?Kde žijí příběhy. Začni objevovat