Martina:
Ráno jsem se probudila celkem rychle, což je divné, protože dnes je škola. Přísahám, že pondělí je ten nejhorší den že všech!! Oblékla jsem se a šla si dát snídani. Hned jsem objala mojí mamku a pozdravila tátu. ,, Tak jak se těšíš do školy?" Zeptal se táta. Podívala jsem se na mámu, ale byla otočená zády. Tohle mi trochu vadí, táta moc dobře ví že maminka česky neumí a nerozumí mu a on to stejně poruší. To je takový problém mluvit anglicky? ,, Not much, today we will write a math test. so we'll see how it turns out.'' On se usmál a přikývl. Mamka se otočila s vděčným úsměvem a pohladila mě po ruce. Úsměv jsem jí oplatila. ,, Maybe it will work out for you, but now you should go so you don't come late."
Vzala jsem si svůj batoh a odešla jsem. Když jsem sama s mamkou tak mluvíme španělsky, protože tento jazyk zase neumí táta. Mámě nevadí že mluvíme před ní anglicky, co jí ale vadí je ta čeština. Můj život je komplikovaný.
Když jsem vešla do třídy, všichni moji spolužáci se dívali jen a jen na mě. Tak jo budu je ignorovat. Připravila jsem si věci na hodinu a čekala až zazvoní. Po chvíli přišla učitelka a začala nám povídat o výletě do kina. Najednou někdo zaklepal a do třídy vstoupil ředitel a ještě s někým, ale já jsem jaksi nevnímala. ,,Dobré ráno milý studenti, dnes bych vám rád představil vašeho nového žáka Elvise Presleyho." Když řekl to jméno, tak jsem měla pocit, že se mi zastaví srdce. Podívala jsem se na něj a viděla jsem Elvise jak se na mne usmál.
ČTEŠ
Přátelství nebo láska?
FanficNé každá dívka věří v lásku na první pohled. Ale TINI ( Martina) je vyjímkou. I když žádného kluka,který by ji bral takovou jaká je nenašla věří že on si ji najde. A potom se to stalo....