I.

968 53 7
                                    

,,Já a něco provést?"

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Já a něco provést?"

💙💙🦢💙💙

Rosabelle už nemohla. Byla tam pouze pár hodit a už se neuvěřitelně nudila.

Kdyby si tak aspoň mohla povídat s tou dívkou, jenže byla stále mimo.  

Také si říkala, jestli už si Eliáš všiml, že chybí a hledá ji. Už chtěla být doma, jenže nemohla odejít. Čarodějky je prostě nemohly pustit.

Najednou vedle ní někdo zalapal po dechu a dívka vedle Rosabelle se prudce posadila. 

,,Už jsem se začínala bát. Spala jsi dost dlouho." Řekla Rosabelle a dívka se lekla a co nejvíce se od Rosabelle odtáhla, což ji trochu rozesmálo. 

,,Omluvám se, nechtěla jsem tě vyděsit. Nemusíš se mě bát, nechci ti ublížit. Jsem zajatec stejně jako ty." Řekla Rosabelle s malým úsměvem a dívka si ji prohlédla. 

,,Rosabelle." Představila se a natáhla k dívce ruku. ,,Hayley." Představila se na oplátku a opatrně přijala Rosabellynu ruku. 

,,Jak dlouho tu jsi?" Zajímala se Rosabelle a snažila se zahájit nějaký rozhovor. ,,Ani nevím. Ty?" Zeptala se Hayley. ,,Pár hodin." Odpověděla Rosabelle. ,,A už teď mám chuť to tady spálit na popel." Dodala a Hayley se zasmála.

Najednou dovnitř vešlo pár čarodějek. 

,,Pojďte s námi." Rozkázala. Rosabelle raději poslechla. Nechtěla zažít to, co jednou s Esther. Tyhle čarodějky měly dost velkou sílu.

Rosabelle pomohla Hayley vstát a následovaly čarodějky. 

Teprve až se dostaly ven, se Rosabelle dozvěděla, že jsou na hřbitově. 

Čarodějky je vedly ke dvojici, která stála na začátku hřbitova. Stála tam nejmladší čarodějka Sophie a Eliáš. 

Jakmile Rosabelle Eliáše uviděla, rozběhla se za ním.

Byla tak ráda, že ho viděla, že tam byl. Potřebovala ho mít, potřebovala být vedle něj. 

Rosabelle k němu přiběhla a okamžitě ho objala. 

,,Ro. Měl jsem o tebe strach." Řekl Eliáš a ustaraně se na ni podíval. ,,Sophie řekla, že jsi..." Dodal, ale nedokončil to. Rosabelle věděla, co myslí a kývla hlavou.

,,Jak je to možné? Upíří předce nemůžou mít děti." Řekl Eliáš a Rosabelle se podívala dolů.

,,No..." ,,No?" ,,Víš, jak jsem na ty tři dny odešla?" Začala Rosabelle a Eliáš přikývl a naznačil, aby pokračovala.

,,Šla jsem najít jeden kult velmi mocných čarodějnic a požádala je o jedno kouzlo. Ptala jsem se Bonnie, jenže když jsem ji požádala řekla, že není dost silná.

Strong girl (The originals)Kde žijí příběhy. Začni objevovat