,,Tohle je jen varování. A navíc se musím nějak krmit."
💙💙🦢💙💙
,,Jestli mi okamžitě někdo nedá můj mobil, budu vraždit." Křičela a zněla opravdu znuděně. ,,Prosím." Dodala.
Rosabelle už byla velmi znuděná. Jednu chvíli dokonce pochodovala po místnosti a teď ležela na zemi.
,,Umřu nudou." Řekla a neuvědomila si, co řekla. Vždyť už mrtvá byla. Jediný tlukot srdce v jejím těle patří dítěti.
,,Co vlastně jsi?" Zeptala se Hayley. ,,Upír těhotný s upíre." Odpověděla Rosabelle a Hayley se na ni překvapeně podívala. ,,Čarodějky znají spoustu kouzel." Vysvětlila, když si všimla jejímu výrazu.
Rosabelle bylo dokonce jedno, když někdo vešel do místnosti, teda bylo dokud neuslyšela Klausův hlas.
,,Ne, to je nemožné." Nesouhlasil Klaus, když mu bylo řečeno, že Hayley čeká jeho dítě. ,,To samé jsem si říkal taky." Řekl Eliáš, ale na rozdíl od Klause byl klidný.
,,Tohle je lež, všichni lžete!" Křičel Klaus naštvaně. ,,Upíři se nemohou rozmnožovat." Dodal. ,,Za pomoci čarodějek ano, i když je to nebezpečné. Ale vlkodlaci mohou." Řekla Rosabelle a vstala ze země.
,,Upírem ses stal díky magii, ale narodil ses jako vlkodlak. Jsi původní hybrid, první svého druhu, a obě dvě tyhle těhotenství jsou jedny z hříček přírody." Dodala za Rosabelle Sophie.
Rosabelle se zamračila, a už se chtěla vrhnout na Sophie, ale Eliáš ji zastavil. Rosabelle se chtěla vyprostit, ale nic.
Byla naštvaná. Nikdo nebude říkat, že je její dítě hříčka přírody. Nikdo její dítě nebude urážet.
,,Byla jsi s někým jiným. Přiznej to!" Křičel Klaus na Hayley, ale ta ho přerušila. ,,Celé dny mě drželi v téhle pitomé zátoce aligátorů, protože si myslí, že čekám nějaké zázračné dítě. Nemyslíš, že bych přiznala barvu, kdyby nebylo tvoje?" Zeptala se Hayley a také zněla naštvaně.
,,Má sestra se obětovala, aby k potvrzení jejich těhotenství provedla kouzlo." Ozvala se Sophie. ,,Díky oběti Jane-Anne teď životy těchto dívek a jejich dětí kontrolujeme my." Pokračovala.
,,Můžeme je chránit, nebo je můžeme zabít." Dodala a Rosabelle se na ni zděšeně podívala. ,,Pokud nám Marcela nepomůžete zničit, tak se Rosabelle ani Hayley nedožijí toho, aby viděly své první těhotenské šaty." Dodala ještě.
,,Počkat, cože?" Zeptala se Rosabelle.
,,Dost. Pokud chcete Marcela mrtvého, tak je mrtvý. Udělám to sám." Řekl Eliáš a stále držel Rosabelle u sebe. ,,Ne." Zastavila ho Sophie. ,,To nejde. Ještě ne. Máme přesný plán, podle kterého musíme postupovat, a existují pravidla." Vysvětlila Sophie.
,,Jak se opovažuješ mi rozkazovat?" Zeptal se Klaus podrážděně a Rosabelle bylo jasné, že bude zle. ,,Vyhrožovat mi něčím, o čem se mylně domníváš, že je moje slabost? Tohle je ubohý podvod, další lži už poslouchat nebudu." Křičel a chtěl odejít, ale Eliáš ho zastavil.
,,Niklausi."
,,Poslouchej." Řekl Eliáš a Klaus se opravdu zaposlouchal. Jak od Rosabelle, tak od Hayley šly slyšet malé tlukoty srdce.
,,Zabij ji." Řekl Klaus po chvíli a myslel pouze Hayley. Rosabelle by nikdy nenechal ublížit. Hlavně věděl, že ji Eliáš za každou cenu ochrání. ,,A to dítě taky." Dodal.
Rosabelle nemohla uvěřit jeho slovům. Nemohl nechat zabít bezbranné miminko. Ještě k tomu, když bylo jeho.
,,Co je mi po tom?" Dodal naposledy, než úplně odkráčel pryč ze hřbitova.
,,Kašlu na to. Mizím odtud." Řekla Hayley a také chtěla odejít, ale nepustily ji.
,,Nikdo se jich nedotkne. Hlavně Rosabelle. Já to napravím." Řekl Eliáš a následoval Klause ven.
Rosabelle se chvíli dívala ven, než se otočila na Sophie. Rozběhla se k ní a vzala ji pod krkem.
Možná cítila tlak na svém krku a hůře se jí dýchalo, ale bylo jí to jedno. I když ani nevěděla, že to samé cítí i Hayley.
,,Tak teď dobře poslouchej, mrcho, pokud se dotkneš mě, nebo Hayley, neváhám ti vyrvat srdce z hrudi a nacpat ti ho hluboko do krku." Zavrčela. Ale hned na to Sophie pustila a chytla se za hlavu, která ji neuvěřitelně bolela.
,,Nevyhrožuj čarodějnici." Řekla Sophie stejným toném.
Rosabellyna bolest zmizela a ona se normálně postavila.
,,Nezahrávej si s upírem." Řekla Rosabelle, než běžela za druhou čarodějnici, které se zakousla do krku a vysála z ní všechnu krev.
Pustila čarodějnici a její bezvládné tělo spadlo na zem.
,,Tohle je jen varování. A navíc se musím nějak krmit." Řekla Rosabelle a rozhlédla se po zděšených čarodějnicích. Ušklíbla se a šla se posadit na dřevěnou lavičku.
,,Marcel a jeho upíři se vymkli kontrole. Něco se s tím muselo udělat." Řekla Sophie, když se postaraly o mrtvou čarodějnici a všechny se sešly.
,,A řešení bylo přivést další upíry?" Zeptala se naštvaně další čarodějka, Agnes. ,,Tohle nejsou ledajací upíři, Agnes, jsou to původní upíři." Řekla Sophie. ,,Proč si myslíš, že můžeš toho hybrida kontrolovat?" Zeptala se Agnes
,,Nemůže." Ozvalo se ode dveří a všichni se otočili, aby zjistili, že tam stojí Eliáš.
,,Myslím, že to nezvládnu ani já. Ale teď, když tvůj coven vyvolal jeho hněv, mám otázku. Co zabrání mému bratrovi, aby tě místo toho zabil?" Zeptal se Eliáš. ,,Jo, ještě k tomu, když vás jedna ubyla." Zašeptala Rosabelle a trochu se ušklíbla na Sophie.
Sophie si vzala jehlu a bodal se do dlaně.
Jenže nebyla jediná, koho to zranilo. Rosabelle sykla bolestí a podívala se na svou dlaň, kde se objevila rána, ze které vyteklo pár kapek krve, než se během pár sekund zahojila.
,,Co to sakra je?" Zeptala se Hayley, když se dívala na svou dlaň.
,,To kouzlo, které má sestra provedla, to, díky kterému přišla o život, nepotvrdilo jen jejich těhotenství. Spojilo mě to s Rosabelle a Hayley." Vysvětlila Sophie a Rosabelle se opravdu naštvala.
Ano, Sophie by se musela bodnout do srdce, aby Rosabelle zabila, kdyby se bodla kamkoliv jinam, Rosabelle se uzdraví, ale pokud do břicha, zabije její dítě.
,,Cokoliv se stane mě, stane se i jim, takže jejich životy jsou v mých rukách." Pokračovala Sophie. ,,Klausovi na jeho vlastním dítěti možná nezáleží, ale ty by jsi pro Rosabelle udělala cokoliv a Rosabelle už na Hayley opravdu záleží. Pokud budu muset Rosabelle a Hayley ublížit, nebo hůř, abych získala tvou pozornost, tak to udělám." Dodala nakonec Sophie a Eliáš se na ni trochu pobaveně podíval.
,,Odvažuješ se vyhrožovat původnímu?" Zeptal se. ,,Nemám co ztratit. Do půlnoci máš ještě čas, abys Klause přesvědčil." Řekla Sophie.
Rosabelle věděla, že se o to opravdu pokusí, ale nevěděla, jestli uspěje.
Některé čarodějky odešly a Eliáš přistoupil k Rosabelle.
,,Bude to v pořádku, ano. Přesvědčím Klause a potom se pro tebe vrátím a odvedu tě odtud. Nedovolím, aby tobě, nebo dítěti někdo ublížil. Hlavně nic nedělej." Řekl, dal jí pusu na čelo a znovu odešel pryč.
Rosabelle si torchu povzdechla a posadila se.
Už skutečně nevěděla, co má dělat. Nebylo nic, co by ji mohlo pořádně zabavit.
ČTEŠ
Strong girl (The originals)
FanfictionRosabelle Mikaelson. Jméno dívky, která byla silná pro svou rodinu. (Pokračování knihy Beloved girl)