,,Mám pro tebe novinky."
💙💙🦢💙💙
Uplynuly další hodiny a Rosabelle a Hayley stále trčely v kryptě. Byla ráda, že je nechaly aspoň o samotě.
Rosabelle už by totiž další čarodějky nesnesla.
Ale věděla, že už je po půlnoci a Eliáš stále nepřišel. Kvůli tomu se také začala i obávat.
Bylo jí jasné, že Sophie nedělalo problém zabít samu sebe, což by zabilo i Rosabelle a Hayley.
Nakonec ale Rosabelle přemohl spánek a ona usnula na studené podlaze.
----------------------
,,Rosabelle." Někdo do ní strčil, ale jí to bylo úplně jedno. ,,Rosabelle." Zopakoval někdo znovu.
,,Nech mě kruci spát, Damone." Zamumlala. ,,Sice nevím, kdo je Damon, ale měla by jsi vstávat. Přijel pro nás tvůj manžel. Říkal, že nás odveze na bezpečné místo."
Jakmile to Rosabelle uslyšela, prudce se posadila a rozhlédla se kolem sebe.
,,Konečně." Řekla si, než se protáhla a zívla. Hayley se zasmála a pomohla Rosabelle na nohy.
Obě dvě vyšly z krypty, kde na ně čekal Eliáš.
Rosabelle se k němu rozeběhla a skočila mu do náruče. Byla ráda, že mohla být konečně s ním.
,,Jsi tu." Usmála se. ,,Slíbil jsem ti, že vás odsud dostanu." Řekl jí a hned na to políbil. ,,Pojďte, odvezu vás domů." Řekl a všichni tři šli k autu.
Rosabelle si nasedla na sedadlo spolujezdce, Eliáš na místo řidiče a Hayley dozadu.
,,Jo a tady máš." Řekl Eliáš a vytáhl z kapsy Rosabellyn mobil, který si okamžitě vzala. ,,Jsi zlato." Usmála se.
,,Miluju tě." Dodala. ,,Já tebe taky." Řekl a Rosabelle se rozhodla udělat si malou srandu.
,,Já to říkala dítěti." Usmála se ještě víc, zatím co se Hayley vzadu zasmála. Eliáš protočil očima a na vteřinu se na ni zamračil, než znovu začal dávat pozor na cestu.
Nakonec zastavil před velkým bílým dvoupatrovým domem a Rosabelle otevřela pusu dokořán.
,,Tady opravdu budeme?" Zeptala se a Eliáš přikývl.
Rosabelle a Hayley vystoupily jako první, aby mohli jít dovnitř a trochu se rozhlédnout.
Rosabelle čekala, že to bude vypadat více staře, ale nebylo tomu tak. Nebylo to zas tak špatný, ale každý kus nábytku byl pokrytý plachtou a všude byl samí prach
Hayley vzala jednu plachtu a chtěla ji oddělat, jenže se všude okolo rozvířil prach a obě dvě začaly kašlat.
,,Jste v pořádku?" Zeptal se Eliáš. ,,Jen prach." Řekla Rosabelle. ,,Je to tu starověké." Dodala Hayley.
ČTEŠ
Strong girl (The originals)
FanfictionRosabelle Mikaelson. Jméno dívky, která byla silná pro svou rodinu. (Pokračování knihy Beloved girl)