VII.

632 37 0
                                    

,,A PS: Nejsem žádná krasotinka

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,A PS: Nejsem žádná krasotinka.

💙💙🦢💙💙

,,Vím, že nespíš." 

Rosabelle doufala, že když bude dělat, že spí, že ji Klaus nechá a nebude otravovat, že odejde.

Stále na něj byla naštvaná a nechtěla s ním mluvit. Nechtěla ho ani pořádně vidět za to, co udělal.

Rosabelle naštvaně zasténala a otočila se k němu. 

,,Běž pryč." Zavrčela a otevřela oči, aby se na něj mohla podívat. ,,Vím, že jsi na mě naštvaná, ale musel jsem to udělat. Musím si získat Marcelovu důvěru." Bránil se Klaus a Rosabelle se na něj zamračila. 

,,A nemohl jsi udělat něco jiného? Čekám jeho dítě, potřebuju ho tady. On jediný nás muže nejvíce ochránil. A navíc mi taky chybí. Je to můj manžel, potřebuju ho po svém boku." Rozčilovala se a posadila. 

Chvíli oba dva mlčeli. 

Rosabelle věděla, že pokud Klaus ještě řekne něco ohledně Marcela, nebo se pokusí se ospravedlnit, vybouchne a začne na něj úplně křičet. 

Ale ostatně to věděl i sám Klaus. 

,,Potřebuju se převléct." Klaus to pochopil, přikývl a odešel. 

Rosabelle pokrčila kolena, opřela se o ně lokty a dala si hlavu do dlaní. 

Byla odhodlaná získat Eliáše zpět. Ať to stojí co to stojí. Samozřejmě věděla, že to nezvládne sama a doufala, že Jenna i Rebeka pomůžou.

Nakonec vstala a jako první šla do koupelny, aby mohla udělat ranní hygienu a potom se šla převléct. 

Oblékla si čisté spodní prádlo, bílé tílko, černé džíny, šedý dlouhý svetr a obula si černé kotníkové boty na podpatku.

Oblékla si čisté spodní prádlo, bílé tílko, černé džíny, šedý dlouhý svetr a obula si černé kotníkové boty na podpatku

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Rosabelle se popravdě moc pokoj opouštět nechtěl. Chtěla si udělat chvíli pro sebe. A navíc měla možnost přečíst si Eliášovi deníky. 

Jo, možná by si neměla jen tak číst deník někoho jiného, ale věděla, že jemu to jistě vadit nebude. Přece jen to byl její manžel a stejně o něm věděla téměř vše.   

,,Nemůžu uvěřit, že ses těch upírů zbavil beze mě." Slyšela Rosabelle lehce uraženou Rebeku. ,,Víš přece, jak ráda zapaluju věci." Dodala a Rosabelle se musela usmát. 

,,To jsem je měl nechat na dvorku shnít? Mimoto byli mou zodpovědností. Napadli bezbrannou, těhotnou holku, která čeká mé dítě." Řekl Klaus. 

,,Jsem vážně dojatá tvou nově nabytou otcovskou zodpovědností." Přidala se Jenna. Rosabelle se zasmála a přišla k nim společně s Hayley. 

,,K vlkodlačici, která nosí ve své troubě tvůj hybridní bochánek." Dodala za Jennu Rebeka. 

,,Ta vlkodlačice a upírka by chtěly vědět, jaký je plán." Řekla Rosabelle s deníkem stále v rukou. ,,To záleží na tom, jaký plán myslíš, Ro. Můj plán na globální dominanci nebo Rebečin plán najít lásku v krutém, překrutém světě?" Zeptal se Klaus. 

Rebeka po něm hodila tužku, která ležela vedle ní, jenže ji Klaus chytil dřív, než se mu mohla zabodnout do krku. 

,,Ne. Myslím ten, kde získáme mého manžela zpět." Řekla Rosabelle. ,,Víš, toho dobrého bratra, kterého teď vlastní tvůj úhlavní nepřítel poté, co jsi ho bodl do zad." Dodala. 

,,Dopředu, pokud máme být přesní." Řekl Klaus. ,,Říkali jste, že ho dostaneme zpátky. Tak existuje plán nebo co?" Zeptala se Rosabelle. ,,Dobře." Přikývl Klaus a začal.

,,Zaprvé, Marcel není můj úhlavní nepřítel. Je to můj přítel, i když neví, že se snažím sabotovat jeho moc nad nadpřirozenou komunitou francouzské čtvrti, nicméně je to přítel, a zadruhé jsem Eliáše bodl, abych získal Marcelovu důvěru. 

Kdybych věděl, že dá bratra do rukou obzvláště hnusné puberťácké čarodějce, jistě bych zvážil své možnosti jinak, a zatřetí, sestro, prosím." Pokynul Rebece. 

,,A zatřetí, ten plán, na který se ptáš, je ten, že Niklaus jednoduše Marcela požádá, ať Eliáše vrátí." Dokončila Rebeka a Rosabelle si odfrkla. 

,,To ale není celý plán, že ne?" Zeptala se Hayley. ,,Ale prosím tě. Klaus je možná mizerou omluvou pro sourozence, ale neexistuje nikdo ďábelštější." Řekla Rebeka. 

,,To je plán A, lásko. Vždycky máme plán B." Vysvětlil Klaus. ,,Tak doufej, že je lepší, než plán A." Řekla Rosabelle lehce podrážděně a odešla.  

Možná předstírala, že jde do svého pokoje, ale ve skutečnosti se proplížila z domu a šla najít bar, kde by možná mohla Marcela najít. 

Usmála se, když ho viděla přes okno. A k jejímu štěstí se chystá ven. 

Jakmile byl u dveří, rozhodla se, že mu naschvál stoupne do cesty a bude předstírat, že jde dovnitř.

Stoupla si před dveře a počkala. Nakonec vyšel a málem do ní vrazil. 

,,Omluvám se." Omluvila se Rosabelle prostě. ,,Ne, to spíš já bych se měl omluvit, že jsem do vás málem vrazil." Řekl Marcel. 

,,Fajn, dost téhle šarády." Řekla Rosabelle po chvíli a její tvář zvážněla. ,,Prosím." Marcel se lehce zamračil. 

,,Omluvám se, ale musím někam jít." Chtěl jít dál, ale Rosabelle se mu znovu postavila do cesty. 

,,Uděláš něco Eliášovi a já osobně tě zabiju a postarám se o to, aby jsi ještě před tím trpěl. A je mi úplně jedno, co mi ten tvůj kamarád Klaus udělá, neuchrání tě předemnou." Vyhrožovala a zmizela dřív, než měl možnost cokoliv říct. 

Samozřejmě si musela dát pozor na to, co říka. Nemohla se přeřeknou, nemohl poznat, že Klaus není jeho přítel a má postranní úmysli. 

Rosabelle byla v půlce cesty zpět, kterou se rozhodla prodloužit, když se před ní objevili dva upíři. 

,,Nechte mě hádat, poslal vás Marcel, že." Řekla a skřížila si ruce na prsou.  ,,Máme tě k němu dovést. Takže to půjde buď po dobrém, nebo to půjde po zlém. I když by byla škoda ublížit takové krasotince." Řekl jeden z píru. 

Rosabelle k nim nečekaně přiběhla upíří rychlostí, vrazila ji ruce do hrudi a sevřela jejich srdce. 

,,Nebo je tu i třetí možnost... vaše smrt." Řekla, než jim vytrhla srdce. 

Rosabelle se s úsměvem dívala, jak mrtví padají na zem. 

,,A PS: Nejsem žádná krasotinka." Zavrčela, než pustila jejich srdce na zem a vrátila se domů.

(Jen málá poznámka. U tohoto příběhu nebou vycházet kapitoly tak často, jako to bylo i příběhu Beloved girl.)

Strong girl (The originals)Kde žijí příběhy. Začni objevovat