,,To máš za Eliáše, parchante."
💙💙🦢💙💙
Rosabelle chtěla ven. Tak moc se chtěla jít projít do města, jít na čerství vzduch, zajít si na nákupy s Jennou a Rebekou, jenže nemohla.
Podle nich to bylo venku nebezpečné. Věděla, že to myslí v dobrém a mají o ni strach, ale kdo by jí co mohl udělat.
Neupoutala by na sebe žádnou pozornost.
Navíc proč by se měli strat zrovna o ni. Nic pro ně neznamenala. Měla by jim být ukradená, byla prostě jen další upír.
Rosabelle a Jenna trávily čas jen spolu, protože Rebeka odešla za Sophie a Hayley se vytratila bůh ví kam. Sice o ni měla Rosabelle strach, ale věděla, že se o sebe může postarat. Teda doufala.
I když věděla, jak nebezpečné město a hlavně pařížská čtvrť může být.
,,Neměly by jsme něco udělat? Hayley už je dlouho pryč a začínám se o ni bát." Řekla Rosabelle. ,,Myslím, že by jsme měly." Souhlasila Jenna a Rosabelle okamžitě popadla mobil.
,,Co si žádáš?" Zeptala se z druhé strany Rebeka. ,,Jde o Hayley. Odešla a my nevíme kam." Vysvětlila Rosabelle a slyšela, jak si Rebeka povzdechla. ,,Najdu ji. Vy hlavně zůstaňte doma." Rozkázala Rebeka a zavěsila.
,,Tak?" Zeptala se Jenna. ,,Rebeka se o to postará." Odpověděla Rosabelle a Jenna přikývla.
Netrvalo dlouho a před domem zaslechly hlasy.
Vstaly a šli ven, kde viděli Hayley, Rebeku a Klause, který dával tři mrtvé upíry na hromadu dřeva.
,,Proto jsem ti říkal, ať nevycházíš z domu." Řekl Klaus Hayley a ukázal na těla. ,,Vlkodlaci jsou v této čtvrti zakázáni. Měl jsem plán a tvá malá procházka to všechno ohrozila." Dodal naštvaně.
,,Nech ho! Už si toho udělala dost, nemyslíš, když jsi po sobě nechala těla jako mapu až k naším dveřím?" Řekl tentokrát Rebece, která k němu šla blíž.
,,Kdybych neslyšela to vytahování se s vlkodlačími hlavami, všichni by jste byli nahraní a nezačínej s těmi blbostmi o tom, že jsi měl plán. Na vymyšlení plánu jsi měl všechen čas světa a nikdo tě neviděl ani hnout prstem." Hádala se Rebeka a také zněla naštvaně.
,,Eliáš uzavřel dohodu na ochranu svého a tvého dítěte, aby tě zachránil před tvým sobeckým, prohnilým já. Tobě je evidentně ukradené jak to dítě, tak Eliáš, protože co jsi udělal, abys ji uctil?" Rozčilovala se dál.
Rosabelle se ta hádka přestávala líbit, protože to očividně zacházelo hodně dalko.
,,Udělal jsem všechno." Řekl Klaus. ,,Vysvětlím ti to, ano. Ode dne, co jsem přijel, mi Marcel nevěří. Od prvního dne nutí své upíry polykat toxický sporýš, což, jak jistě víš, sestřičko, je chrání před ovládáním mysli." Začal.
,,Potřeboval jsem špeha, někoho uvnitř, koho by Marcel nepodezíral, tak jsem vytvořil den nula a dostal se k nim první." Vysvětlil a pokračoval dál.
,,Marcel zrovna díky tvému vraždícímu řádění ztratil šest upírů a potřeboval nové rekruty, tak jsem si ovládl nováčka, jenže než měl byť i kapku sporýše. Ale všichni víme, že cesta k muži vede skrz jeho srdce, takže..."
Rosabelle se divila, jak to měl všechno naplánované. I když by se zas tak moc divit neměla, po tom, co předvedl v Mystic Falls. Musela uznat, že posednout Alaricovo tělo nebyl zas tak špatný nápad a vyšlo mu to.
,,A pak tenhle. Dostanu z něj všechen sporýš, ovlivním ho, aby uvěřil, že jeho kámoši našli víru a přestěhovali se do Utahu, aby Marcelovi vysvětlil, proč dnes večer ztratil další tři upíry." Klaus popadl jednoho upíra , který očividně nebyl tak mrtví, jak si Rosabelle myslela a odtáhl ho do domu.
A všechny čtyřy ho následovaly.
,,Má někdo nějaké otázky?" Zeptal se Klaus. ,,Ne? Bezva, protože já mám otázku, Hayley. Co jsi vůbec dělala v zatracené francouzské čtvrti?" Zeptal se Klaus a Rosabelle musela uznat, že je to dobrá otázka.
,,Opověz mi!" Zakřičel, když nic neříkala.
,,Nech ji být." Promluvila poprvé Rosabelle, ale nikdo ji neposlouchal.
,,Chceš vědět, co jsem dělala? Kupovala jsem si jed, abych vysvobodila dítě z jeho mizérie." Odpověděla Hayley a Rosabelle a Jenna zalapaly po dechu.
To opravdu chtěla zabít nevinné dítě. To nemohla udělat.
Klaus na nic nečekal a přirazil Hayley ke zdi s rukou kolem krku.
,,Niku!" Vykřikla Rebeka. ,,NIKU!" Zakřičela. Když ji nechtěl pustit, a když viděla, že se nic neděje, odtáhla ho od Hayley
,,Nesahej na ni. Prokrista, vždyť je těhotná. Všechno to pobouření, že nechceš dítě a jakmile ti řekne, že je připravena se ho zbavit..." Řekla naštvaně a na chvíli se odmličela. ,,Je v pořádku, že se staráš. Je v pořádku, že něco chceš. O to se Eliáš snažil, my všichni to chtěli." Dodala.
Nikdo nic neříkal. Klaus a Rebeka si pouze sedli na schody.
,,Vydal jsem Eliáše Marcelovi." Řekl nakonec Klaus a Rosabelle se na něj vyjeeně podívala.
,,Cože jsi udělal! Ty jsi mého manžela vydal jen tak nějakému upírovi. Ty parchante!" Křičela a Jenna ji pro jistotu zastavila, než udělá něco špatného.
Rosabelle byla naštvaná. Ne, ona nebyla naštvaná, ona přímo zuřila.
,,Marcel byl nervózní. Bylo už tak dost špatné, když se do města vrátil jeden Původní, ale dva? Jeho banda začala být netrpělivá. Chtěl aby Eliáš odešel, tak jsem mu dal něco na usmířenou." Vysvětlil Klaus. ,,Prodal jsi našeho bratra." Řekla Rebeka.
,,Mám plán. Získám Marcelovu důvěru, rozložím jeho říši a uctím Eliášovo přání, aby se ty děti narodily. Provádím ten plán jediným způsobem, který znám. Pokud se ti to nelíbí, támhle jsou dveře. Zjisti, jestli mi na tom záleží." Řekl Klaus naposledy, než vstal.
Rosabelle se vytrhla Jenně a upíří rychlostí běžela k němu, aby mu zlomila vaz. Popadala ho za hlavu a udělala jeden prostý tah. Pustila ho a jeho dočasně mrtvé tělo spadlo na podlahu.
,,To máš za Eliáše, parchante." Zavrčela, než se vypařila do pokoje.
Nemohla tomu uvěřit, on dal vlstního bratra Marcelovi, který mu nevěřil a podle Rosabelle ho neměl ani moc v oblibě. Dal jejího manžela pitomému upírovi, kterého měla chuť zabít.
ČTEŠ
Strong girl (The originals)
FanfictionRosabelle Mikaelson. Jméno dívky, která byla silná pro svou rodinu. (Pokračování knihy Beloved girl)