2. Bölüm

6 1 1
                                    

Bahadır'ın ağızından

Emir ve Alya'nın ölümünden sonra
Herkezin yüzü düşmüştü ama tek sıkıntı ebe kimdi ve Emir nasıl ölmüştü. Büyük ihtimalle ebe Emir'di. Alya'yı öldürdükten sonra bu ânın etkisiyle kendini öldürdü.
Doğum gününün üstünden bir ay geçmişti ve hala bunu kimin veya kimlerin yaptığını bilen yoktu.
Ben hep araştırıyordum ama bir bilgi bile bulamıyordum.

Bu bilgiler biri veya birileri tarafından korunuyordu. Kimin koruduğu ortadaydı. Ata ve grubu
" Ata bilindik bir mafyanın patronu aynı zamandada eski büyük elçiydi ve Berk'in babasıydı."
Kafa karıştırmak istemem ama herkesin birbiriyle bir bağlantısı vardı. O gece partidekiler ya kardeş yada kuzendi.
Belkide bana öyle geliyordur ama oyun ve Alya ile Emir'in ölmesi bağlantılıydı ebe kim olursa olsun ilk hedef Alya'ydı peki emir nasıl öldü? Asıl soru buydu . Araştırmalar ilerlemiyordu çok temiz çalışılmıştı . O günden sonra herkez karakola çağırılıp ifade vermişti.
Herkezin ifadesi çok ner bir şekilde benziyordu. " Ben nasıl , nerde ve kim tarafından öldürüldüklerini bilmiyorum."
Diyordu Ben, Bedirhan ve Ada olaylardan habersiz dışardaydık o yüzden ifademiz farklıydı biz " Biz dışarıda oyunu araştırıyorduk biz olay yerinde yoktuk ne olduğunu oyun oynanılan yere gidince öğrendik." Demiştik ama herkez iyi biliyorduki en yakın dostumuz bizi sırtımızdan vurmuştu ama kim yapmıştı.
Yakın zamanda bana çok iyi bir haber gelmişti Alya ve Emir'in cesedi farklı noktalarda bulunmuş ve otopsi raporu için labaratuvara gitmişti. Bu sayede ne ile öldüklerini anlayabileceğimiz ve o aleti bulmaya gideceğimiz için kim öldürdü haberimiz olacaktı.
O günlerde Sena çok üzgündü hep ağlıyordu ve " Alya istemedi ben parti yapmak istedim hepsi benim yüzümden."
Diye ağlıyordu ama suç onda değildi. Biz ne kadar sakinleştirsekte her saniye ağlayacakmış gibi duruyordu. Herkez üzgündü ama Sena daha çok üzgündü çünkü kuzendiler ve çok iyi anlaşıyorlardı.
Bedirhan hep araştırıyordu ama oda birşey bulamıyordu ama bir keresinde yanıma " Katillerin kim olduğunu buldum yada öyle olduğunu düşünüyorum." Dedi
Ben şok olmuştum katiller demişti.
Katillerin kim olduğunu ve nasıl bulduğunu sordum.
" Berk'in babası Ata Bey mafya biliyorsun otopsi raporuna göre bi silahla vurulmuşlar. Ve bu silahlar bulundu yada yem olarak atıldı bilmiyorum ama silahlar Ata Bey'in mafya ekibindeki iki kişinin silahlarıydı ruhsatları bulundu. "

O öyle söyleyince hem panik olup hemde sevinmiştim. Ata Bey'in ekibi şüpheliydi çünkü o gece berk ve arkadaşları yanımızdaydı. Ama Ata Bey'in bunu yaptığını düiünmüyordum. Bir çok kez adam öldürmekten birçok kez arkadaşlarıyla birlikte hapse atılmıştı ve bir daha yapmayacağı kesinleşince salınmıştı tekrar girmezlerdi ama bu asla girmeyecekleri anlamına gelmiyordu. Bu yüzden ifadeleri alına bilirdi.

Katil SaklambacıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin