Sena'nın ağızından
"B-ben ke-kendimi hiç iyi hissetmiyorum." dedikten hemen sonra gözlerim karardı ve kendimi boşluğa bıraktım. Gözümü hafifçe aralamaya çalıştım ama gözlerimi açamadım. Bu beni daha çok korkutmuştu birşeyler hissediyordum ama herşey simsiyahtı ve sesler geliyordu ama sesler çok karışıktı anlaşılamıyordu. Bir kaç dakika sonra hafifçe sesler netleşmeye başladı ama gözümü açamıyordum. Ama herşeyi duyuyordum. Baya sonra yavaş yavaş ayılmaya başladım. Arkadaşlarımdan duyduğun kadarıyla ağlamaktan yorgun düşüp bayılmışım ve brni hastaneye getirmişler bir buçuk saattir baygınmışım. Alya öldükten sonra kendimi kaybetmiştim o benim tek ailemdi ve o da diğerleri gibi beni bırakmıştı. Ben tek kalmıştım en yakın dostumu, tek ailemi kaybetmiştim. Bu gerçekten acı vericiydi. En azından tek değildim arkadaşlarım vardı ama kimse onun yerini tutamazdı. Ben son zamanlarda iyice kendimi kaybelmeye başlamıştım ve freni patlamış araba gibi uçuruma son sürat gidiyordum. Zaten bu saatten sonra ben olsam ne yazar olmasam ne yazar. Birazda o günden bahsetmek istiyorum. Ben o günü harika bir şekilde organize etmiştim ama Alya bunu yapmak istediğimi bildiği halde bana karşı gelip istememişti ama ben yine ısrar ettim. Bana daha fazla karşı gelmedi çünkü kendi özgürlüğünü ilan edeceği yaşta olacaktı 23 yaşına girecekti. Teyzem Alya'ya o yaşta hamile kalmış. Alya'da o yaşa gelince büyüdüğünü , özgür olduğunu ilan edecekti ve buna özel bir parti iyi olur diye düşünüyordum ama en mutlu günümüzü kabusa çevirdiler. Bunu kilerin yaptırdığınj az çok biliyordum Alya bana anlatmıştı bir seferinde yanlış dükkana girdiğini farketmeden çalışan birini aramış ama çalışan yerine bir adam ve ağzı yüzü kan içinde birisi varmış adam karşısındakini öldümüş ve Alya buna tanık olmuş Alya'yı çok geç görmüşler Alya'da kaçmış. Ama bulmuşlar Alya bu adamın Ata Bey olduğunu iddia etsede ben inanmamıştım çünkü baban yıllarca yanında çalışmıştı ve iyi bir adamdı. Neden böyke bir şey yapmak istesin ki. Belkide bunları Bahadır'a anlatmalıydım. O bir yolunu bulabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil Saklambacı
Mistério / SuspenseBir grup arkadaşın doğum günü partisinde oynadıkları oynun nasıl ortaya çıktığını araştırmaya başlayıp sevdikterini kaybettikleri bir hikaye.