3. Bölüm

2 0 0
                                    

Yakın zamanda bana çok iyi bir haber gelmişti Alya ve Emir'in cesedi farklı noktalarda bulunmuş ve otopsi raporu için labaratuvara gitmişti. Bu sayede ne ile öldüklerini anlayabileceğimiz ve o aleti bulmaya gideceğimiz için kim öldürdü haberimiz olacaktı.
O günlerde Sena çok üzgündü hep ağlıyordu ve " Alya istemedi ben parti yapmak istedim hepsi benim yüzümden."
Diye ağlıyordu ama suç onda değildi. Biz ne kadar sakinleştirsekte her saniye ağlayacakmış gibi duruyordu. Herkez üzgündü ama Sena daha çok üzgündü çünkü kuzendiler ve çok iyi anlaşıyorlardı.
Bedirhan hep araştırıyordu ama oda birşey bulamıyordu ama bir keresinde yanıma " Katillerin kim olduğunu buldum yada öyle olduğunu düşünüyorum." Dedi
Ben şok olmuştum katiller demişti.
Bunlar iki kişi miydi?
Katillerin kim olduğunu ve nasıl bulduğunu sordum.
" Berk'in babası Ata Bey mafya biliyorsun otopsi raporuna göre bi silahla vurulmuşlar. Ve bu silahlar bulundu yada yem olarak atıldı bilmiyorum ama silahlar Ata Bey'in mafya ekibindeki iki kişinin silahlarıydı ruhsatları da bulundu. Zaten cesetlerin yakınlarındaydılar. O yüzden kolayca bulundu ."

O öyle söyleyince hem panik olup hemde sevinmiştim. Ata Bey'in ekibi şüpheliydi çünkü o gece berk ve arkadaşları yanımızdaydı. Ama Ata Bey'in bunu yaptığını düşünmüyordum. Bir çok kez adam öldürmekten birçok kez arkadaşlarıyla birlikte hapse atılmıştı ve bir daha yapmayacağı kesinleşince salınmıştı tekrar girmezlerdi ama bu asla girmeyecekleri anlamına gelmiyordu. Belliki bu işin içinde bir bit yeniği vardı. Ama bu sefer katil yada katiller kolay kurtulamayacaklardı.
Bu davada dört adet savcı, beş altı adette polis yer alıyordu. İşleri kolay değildi . Hemde hiç.

Katil SaklambacıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin