Jasson P.O.V.
(Ovo gore je on na slici)
Zatvorio sam oči od bola. Mrzim ove trenutke, taj prvi ubod igle. Posle je sve lagano. Do sada sam se čak i navikao celo telo mi je išarano tetovažama.
Ovaj put ispunjavam poslednje slobodno mesto na svojoj levoj ruci. Ovde sam ušao sa jednom malom tetovažom a izaćiću ceo prekriven, ako izađem jednog dana.
"Dosta za danas" rekao je dok je vadio iglu
Namrštio sam se na trenutni bol koji sam osetio
"Ostalo ćemo sutra, imamo svo vreme ovog sveta"
"Ti možda nećeš ako ovako nastaviš da sereš"
Nije dalje ništa rekao, namazao mi je kremu i u tišini izašao iz moje ćelije.
Naslonio sam se na zid i zamišljeno gledao u zid.
Tri dana je prošlo a nisam dobio odgovora. Možda sam i bio preterano bezobrazan.
Šta ja lupetam gluposti. Ja sam bio bezobrazan, ona je ta koja je tražila uslugu od mene. Kao da nezna ko sam ja
Kucanje na vratima me je vratilo u realnost. Polako je otvorio vrata jedan čuvar. Nisam ga do sada video pre. Sigurno je nov
Uplašeno je zakoračio unutra i izvadio list papira
"Za Vas" rekao je tiho
Persira mi? Od kada to nisam čuo. Da sigurno je nov.
Pažljivo sam mu prišao i posmatrao svaki njegov pokret.
"Hvala ti" rekao sam sa polu smeškom naglasivši to ti
Pogledao sam u papir. Sa nekom
nesigurnošću sam je otvorio"Večeras idi sa čistačima napolje. Sve je osigurano kao i uvek"
Nasmešio sam se na ovu poruku. Ovo mi je i trebalo.
Podigao sam glavu i video da on još stoji tu
"Treba ti nešto?"
"Ne" rekao je uplašeno kad je krenuo da ide
"Ustvari da...ima i ovo" rekao je dok se vraćao nazad
Dao mi je još jedan papir i izleteo napolje
Bacio sam se na krevet i otvorio beli koverat. Nije bilo ono što sam se nadao.
Bilo je pismo, adresirano kao i prošlog puta.
Koliko god sam ovo iščekivao nisam se nadao da će doći.Oblizao sam usne i uneo se u čitanje
"Tražio si sliku i dobio si je. Možeš slobodno da je koristiš kao ogledalo, pošto izgleda da ni to nemate u zatvoru"
Okrenuo sam list papira bilo je prazno, kad je iz koverte ispao jedan mali papirić. Brzo sam ga otvorio i šokirao sam se.
Naglo me je obuzeo napad smeha. Jednostavno nisam mogao da stanem. Niko me nije ovoliko zajebavao. Svaka čast na hrabrosti.
Bacio sam još jednom pogled na sliku ili ti bolje dečiji crtež Lignjoslava.
"Tražila sam samo jednu jebenu uslugu. Nije bilo potrebe za takvim stavom. Nisi ni morao da mi odgovoriš bili bi pristojnije. Vidi se da bezdušan čovek.
Hvala nizašta ,Una"Mogao sam da osetim bes u sebi koji se budio. Jedno je kad me neko uporedi sa jebenim likom iz crtanog filma a drugo je kad me vređa a da nije ni svesna u šta se upušta.
ESTÁS LEYENDO
Moj zaštitnik
Novela Juvenil"Ko si ti?" Uspaničeno sam govorila dok sam gledala čoveka u mojoj dnevoj sobi. "Una, pravilno sam rekao? Zašto se praviš glupa" rekao je malim osmehom "Još me i vređaš u mojoj kući?! Izlazi napolje ili zovem policiju!" "Zašto tako pričaš" "Pomešao...