Jasson P.O.V.
Svanulo je jutro, probudio sam se kad sam osetio sunce da mi prži lice
Kad sam otvorio oči shvatio sam da sam spavao u kolima na plaži
Protrljao sam oči i upalio kola. Uzeo sam paklu sa suvozačevog sedišta bila je prazna. Sve je bolje od boljeg.
Dao sam gas, i bez razmišljanja krenuo prema aerodromu. Ne mogu biti ovde više ni sekund.
Pozvao sam Lukasa, javio se posle drugog zvona. Barem se neko javio
"Lukas, idemo kući. Okupi ljude."
"Ovako rano? Čoveče šest ujutru je"
"Da, odmah. Šta tu nije jasno"
"U redu"
Prekinuo sam poziv i stisnuo još jače gas. Samo želim što pre da odem odavde. Osetio sam bes da se budi u meni. Zašto ja sebi dozvoljavam da gubim živce zbog nje
Ona mi ni ne treba, mogu ovo i sam. Bila mi je samo mamac, ali opet ništa nisam ulovio.
Čim sam stigao ušao sam u avion i otvorio flašu viskija. Bez razmišljanja sam nagnuo flašu i ispijo velike gutljaje . Da isperem ovu užasnu gorčinu u sebi.
"Šta je tebi?" Pitao me je Lukas čim je stigao
Samo sam ga bezvoljno pogledao
"Ti znaš ko si ti?"
Nasmešio sam se na ove njegove reči i popio još jedan gutljaj
"Jassone, da se ne lažemo" uzeo mi je flašu iz ruku i pokazao ostalima da izađu napolje.
"U poslednjih nedelju dana promenio si se. Postao si mekan, ne slušaš šta ti drugi pričaju. Ljudi su počeli da sumnjaju u tebe"
Naglo sam ustao i uhvatio ga za vrat
"Ponovi to još jednom" izazivao sam ga besno
"Samo ti govorim ono što je počelo da se priča. Ne samo među našim redovima nego i u zatvoru. Postao si mekan, osetljiv. Ne možeš jedan posao da završiš. Trčiš,tražiš nešto. Dozvolio si da te neka klinka vozi kao roler koster"
Pustio sam ga i polako se pomerio, imao je malo pravo
"Ona možda ne zna ko si ti, a možda i zna pa se tako ponaša. Ti si bre sila. To teraš ljude da se useru od straha a ne da te neka kurva zajebava!"
Počeo je da se šeta oko mene
"Najtraženiji kriminalc u zemlji. Bezosećajni i hladnokrvni ubica. To su reči koje te opisuju, zbog kojih svi strepe. A ne neki paćenik koji juri za nekom pičkom kad u svom lokalu može da nađe bolju. I to besplatnu"
Okrenuo sam se i pogledao ga u oči. Sjajile su nekim čudnim i posebnim sjajem.
"Jasson Rayn Stone. To si ti. Upamti to"
To su njegove poslednje bile reči pre nego što mi je stavio pištolj na grudi i izašao napolje.
Duboko sam udahnuo i krenuo za njim napolje. U pravu je u svemu.
Svi su stajali na aerodromu spremni za pokret. Pogledom sam pogledao svakog od njih
"Samo ti govorim šta je počelo da se priča i to ne samo u našim redovima"
Odzvanjale su mi Lukasove reči u glavi.
Krv je krenula da mi ključa, stisnuo sam pesniceZapazio sam dvojicu koji su stajli opušteno i pričali sa nekim smeškom.
ESTÁS LEYENDO
Moj zaštitnik
Novela Juvenil"Ko si ti?" Uspaničeno sam govorila dok sam gledala čoveka u mojoj dnevoj sobi. "Una, pravilno sam rekao? Zašto se praviš glupa" rekao je malim osmehom "Još me i vređaš u mojoj kući?! Izlazi napolje ili zovem policiju!" "Zašto tako pričaš" "Pomešao...