Kimden : serseriimm
Kime: öykü
Mesaj: Saat 7 de sizdeyim hazır ol Beklemem.
Nereye götürecekti acaba beni? Hem nereye gidecegimizi bilmeden üzerime ne giyeceğime de nasıl karar verebilirim ki?
---------------------------------
Eve geldiğimde merdivenlerden hızlı hızlı çıktım. Çantami yatağımın üzerine rastgele fırlatıp direk banyoya koştum. Sıcak suyu kontrol ettim. Normalde olsa küvette yikanirdim bi güzel ama ne yazikki o kadar vaktim yoktu. Suyu açtıktan sonra uzerimdekilerden kurtuldum hemen. Ve suyun altına girdim. 15 dakika sonra çıkmistim dustan.
Dolabımi açıp ne giyecegime karar vermeye çalıştım. Ama uzun bir süre bakistik. Bu böyle olmayacak diyerek bornozla Destan ın odasini bastim.
"Acil yardimin gerek" dediğimde Destan elindeki telefonu bırakıp "Bunu anlamak pekte zor olmasa gerek" dedi.
Saat tam 7 de hazirdim. Telefonum caldiginda Kağan ın aramasini meşgule atarak çantami omzuma takıp merdivenlerden indim.
Kağan beni uzun bir süre suzdukten sonra "guzel olmuşsun" dedi. Beni gercekten güzel bulmuştu. Eve gidince Destan a bol bol teşekkür edecektim. Ama daha önce etmem gereken biri daha vardi. Kağan.
"Teşekkür ederim" dedikten sonra utangaç bir çocuk gibi kafami öne eğdim.
Arabaya bindikten kısa süre sonra "Nereye gidiyoruz" diye sordum.
"Nereye istersen" dediğinde ciddi olup olmadığı konusunda şüphe duydum. Ama gözlerine baktığımda omuz silkti. Ciddiydi yani. Imm acaba nereye gitsek diye düşünmeye başladım. Sonra aklıma sinema geldi.
"Kağan sinemaya gidelim mi?" diye sordum. Kağan yoldan gözlerini ayirmadan "dedim ya sen nasıl istersen" dedi.
"Tamam o zaman çok güzel bir film biliyorum. Vizyondan kalkmadiysa ona gideriz?" Bu daha cok soru tarzindaydi.
"Öykü valla baştan söyleyeyim öyle aşk filmlerine girmem" Oyko vollo boston soyloyoyom oylo osk flomlorono gormom.
"Tamam zaten macera tarzi bi film bu"
----------------
"Patlamış misir istermisin?" diye sorduğunda Kağan a deli misin? bakışlarini attim. "O zaman alıyorum 2 tane büyük boy" dediğinde olumlu anlamda kafami salladim. Paketler elimizde içeri doğru giderken paketleri Kağan in eline verdim. "Bunlar çok susatir simdi sen git ben su alıp geliyorum" dedikten sonra bi koşu 2 tane su kapıp döndüm. Salon 5 miydi 6 mıydı bilemedim. Aralarinda o piti piti bile yaptım yani. Ama çok kararsiz kaldım. Film baslamak üzereydi ve ben uğurlu rakamim olan salon 5 e girdim.
Icerisi karanlik olduğu için bosu bosuna Kağan i aramakla zaman kaybetmedim. Filme bakmamla çığlığı basmam bir oldu resmen. Korku filmiydi bu. Ve ben korku filmlerinden çok korkardim. Şimdi o sahne hiç gitmeyecekti hafizamdan. Kadın ve adam gece karanlikta yürürken bir anda ayaklarinin altinda topraktan eller çıkmıştı. Ve benim o sahneyle çığlık atmam bir olmuştu işte. Rüyama bile girerdi şimdi bu benim. Ve işin ilginç tarafi da benden baska kimse çığlık atmamisti. Yada ben kendi sesimden onlarinkini duymamistim.
Kendime geldikten sonra çıktim içerden. Kafami cevirmemle bana bakan iki cift Kağan a ait gözlerle göz göze geldim.
"Ben salonlari karıştırdım" dedikten sonra masum bir kiz çocuğu gibi 32 diş gülümsedim. Tabi zamaninda diş telleri kullandığım için dişlerim çok düzgündu.
"Fark ettim bende onun için burdayim zaten" aman ne güzel.
"Çok şey kaçırdık mi?"
"Hayir ama biraz daha böyle dikilecek olursak evet" Nasilda zeki dimii aşkım benim.
Kağan önde ben arkada salona girdik arka taraflara doğru ilerlemeye başladık.
Koltuk numaralarimizi bulunca oturduk. Daha doğrusu oturamadik. Çünkü neymis benim yanimda erkek oturamazmis. Yer değiştik Kağan beyle. Gerçi kizmiyorum ona aksine beni böyle kiskanip sahiplenmesi hoşuma gidiyor.
Arada mısır yiyor arada Kağan la konuşuyor filmin komik sahnelerindede gülüyordum. Birinci tekil şahıs yaptım sizinde fark ettiğiniz gibi. Çünkü Kağan bey gulmuyordu. Olsun ben genede çok eglenmistim.
Arabayı park ettigimiz yere geldiğinde suratim asilmisti. Onunla ne kadar vakit gecirirsem gecireyim yetmiyordu. Ama böyle olmasi gerekiyordu.
"Her sey için teşekkür ederim" dedikten sonra arabanın kapısını açtım. Daha doğrusu acamadim. Kağan a dönerek
"Kapı kilitli acamadim" dedim.
Kağan uzun süre gozlerimin içine baktı. Sonra gozleri yavas yavas dudaklarima doğru kaymaya başladı. Ve ardindan dudaklarima yapıştı.
-----------------
Uyuyamiyorum. Yatağın içinde dönüp duruyorum ama uyuyamiyorum. Saat gecenin 3 üne geliyor. Ama Kağan i düşünmekten uyuyamiyorum. WhatsApp'a girdim Kağan in son görülmesine baktim bugün hiç girmemiş. Telefonun tuş kilidini kapatim masamin uzerine koydum. Sonra da gözlerimi kapattim. Uyumaya calistim. Ama bu seferde film sahnesi aklima geldi iyice uykum kacti. Ben demistim gece rüyama bile gelir diye. Of off. Bi su için pisikoljimi bozuyordum az kalsin.