Bölüm 1

270 6 3
                                    

Her zaman olduğu gibi sıradan bir gündü buda işte.

"Öykü geç kalicaz kalk artik" diyen Destan'in -ablamin- sesine uyandım. Icimden küfür ederek yanit verdim. Nolurdu yani okul biraz daha geç baslasaydi? Allahtan sabahci değiliz.

Yataktan cikmak zor geliyodu. Hele kış mevsimiyse. Kış en sevdiğim mevsimdir benim.  Kış insaniyimdir ben.  Ama genede çok soğuk olunca ister istemez yazı ozleyebiliyor insan.

"Sen hala uyanmadin mi öyküüü??"

"Kalktim kalktim" diyerek kalkip lavabonun yolunu tuttum. Destan'dan yarım saat sonra kalktığım doğru ama napıyım saatlerce hazirlanmiyorum ki ben.

Formami giyip çıkıyorum evden. Sanirim sade olmayi seviyorum. Tamam tamam itiraf ediyorum saatlerce hazirlanmamin bi diger sebebide usengecim ben. Bugün cuma diye kendimi avutarak çıktım evden.

---------

Okula geldigimizde Destan kendi arkadaşlarının yanına gitti. Son siniflarla takilmayi fazla sevmiyorum onun için kendi sinifima çıktım.  Telefonuma bakmak için elime aldım mesaj bölümüne girdim.

Kime: serseriim

Kimden: Öykü

Mesaj: "uyanmadin mi daha sen?"

Yazıp telefonu geri cantama koydum ders baslamak üzereydi.  Kitaplarimi açıp beklemeye basladim. Siniftada fazla takıldığım kisiler pek yoktu. Beyza dışında. Onunlada ortaokuldan arkadasiz biz. Her gun ya o bizdedir yada ben onlarda.

"Noldu inanamazsin öykü? "

"Sanada gunaydin beyzacim"

Hayir yani anlamiyorum bu kızı insan once bi gunaydin der ondan sonra ne soyliycekse soyler yanii.

"Ayhan dün gece bize geldi ve beni öptü, inanabiliyomusun yani ben hala inanamiyorumda?"

Ayhan derken bile gözlerinin içi gülüyodu canim benim. Ayhanla geçen sene çıkmışlardi 2 ay ama daha sonra Ayhan ayrilmak istediğini söyleyip ayrilmisti.

Inanabiliyomusun hemde bi neden bile söylemeden. Beyzaya tam cevap verecekken sinifa Begüm öğretmen girdi bizimde konusmamiz yarida kaldi böylelikle.

Tarih dersini seviyodum ama sirf bu hoca yuzunden sogumaya baslamistim bu dönem.  Nedenini bilmiyodum ama cok gıcık oluyorum bu kadina bir türlü isinamiyorum.

Arkami yaslandim şöyle bir sinifi suzdum. Herkes kendi halinde kimi uyuyor kimi dortlu arkada sohbetin dibine vurmus derken gözüm en arka sağdaki Burak'a kaydi oda bana bakiyomus meğer göz göze gelince ışık hızıyla kafasini çevirdi.

Bu cocukta pek dengesizdi doğrusu.

Ayağımin acisiyla sicradim birden. Yanimdaki Beyza'ya dönüp "napiyosun sen be?" diye tısladim.

"Napıyım kirk saattir sana sesleniyodum duysaydin sende" diyip siritti.

"Duymus olsam cevap verirdim heralde"

"Burakla bakismaktan eminim duymamissindir" dedi. Icimden sabir çekerek vurdum kafayi sıraya ve uyumaya çalıştım.

------

uyandigimda öğlen arasi olduğunu fark etmem uzun sürmedi.  Ne yani simdi ben 5 ders saati boyunca uyumusmuydum? Bi daha gec yatmiycam diye kendime küfür ederken telefonumun sesine uyandım. 

Ekrandaki yazıyı okuyunca -serseriim- ister istemez siritmaya basladim.

"Efendim" sesimin titremedigine sukrettim.

"Cumartesi günü seni almaya gelicem saatini mesaj atarim Öyküm" dedi ve suratima kapatti. Onun bu romantik odun halini seviyodum. Bi insan hem romantik hemde odun olabilir mi demeyin? Bakin oluyomus iste. Kağan la tanisali henüz 1 ay olmasina ragmen onun varlığı içimi isitmaya yetiyordu. Kağan benden 1 yas büyük Destanla yaşıt. Benimse 17 ime girmeme bi ay daha var.

------

Okul çıkışı  Beyza bize gelsene diyince ona sormasaydin da gelicektim zaten dedim. Oda kolunu boynuma dolayip sarildi bana.  Boyu benden uzun oldugu icin kolunu omzuma atmasi zor olmasa gerek.

"Beyzaa, beyzaa.." etrafima bakip sesin sahibini aramaya koyuldu gözlerim. bulmam gecikmedi o sirada Ayhan görüş açimiza girdi ve bize yetişip

"Beyza" diye bir kez daha seslendi. Beyza dönüp baktığında " biseyler yapalimmi beraber dicektim" dedi. Beyza ne yanit verecek diye bakarken

"Üzgünüm ama öykü yle beraberim bugün baska zaman" dedi ve çocuğun bisey demesine firsat bırakmadan beni cekistirdi. Beyza Ayhana aşık olabilirdi ama onu o kadar kolay affedecek bi kiz değildi o, gururluydu.

Benim ÖykümmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin