♧4.BÖLÜM-KAVGA♧

171 66 464
                                    

Helloooo. Nasılsınız?


Ben geldim ve size bol kavgalı bir bölüm getirdim.

Medya - Savaş Sönmez.

Evrim Ayar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evrim Ayar

"Ordamısın Evrim?"

Hemen üstte düşen mesajına tıklayıp açtım. Yeşil yuvarlak simge ekranda yerini korurken Aktifti. Kullanıcı ismine baktım

Sude Kesginer.

Görüldü atmama rağmen hala bir şey yazmamıştım. Berfine baktığımda onunda instagramda olduğunu gördüm.

"Evrim az önce Sude istek attı!"

Berfin başını kaldırdığı gibi göz göze gelmemizle kaşlarını çattı.

"Bir şey mi oldu?" dedi şüpheli sesiyle. Başımı sallayıp telefonu ona dönderdim. Berfin mesajı okuduğu gibi kaşları yukarı kalktı.

"Bu Serkayın bir oyunu olabilir mi?"

Söylediğiyle elimdeki ayranı yerine bırakıp sıkıntılı bir nefes alıp "Bilmiyorum!" diyebildim sadece. O anda bildirim sesiyle şuanki ruh halimden kurtulup telefondaki mesaja baktım.

"Görüldü attığın halde neden bir cevap yazmıyorsun?"

Derin nefes alıp "Evet burdayım. Ne istiyorsun?" yazdım ve gönderdim.

Biraz sert mi yazmıştım? Hayır yazmamıştım. Sonuçta onların grubundaki biriydi. Bugün yaptıkları da aklıma gelince hakettiğini düşündüm.

Saniye içinde görüldü olmuştu şimdi ise Yazıyor...

"Evrim ben bugün olanlar için çok ama çok üzgünüm. Bizim grup biraz eğlence peşindedir . Serkay da bugün dozunu kaçırmış olabilir. Kusura bakma!"

Söylediğine kahkaha atmak istedim. Aklı yerinde miydi bunun? Yazmasına ayar olurken birde yaptıkları saçmalığa Basit bir şaka diyip geçmesine ayrı bir ayar olmuştum.

Uzatmamak için direk "Benden ne istiyorsun Sude?" yazdım.

"Hiçbir şey. Sadece nasıl olduğunu merak ettim. Hepsi bu !"

Dediğine sinirle karışık bir şekilde güldüm. Berfin yanıma gelip mesajları okurken bende o arada cevabını yazdım.

"Beni merak etmene ihtiyacım yok. Siz hem bencil hem de acımasız insanlarsınız . Empati duygusundan yoksunsunuz. Ama o eğlenceyi seven arkadaşların bunun hesabını misliyle verecek!"

İÇİMDEKİ SEN(Kolej Serisi 1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin