♧6.BÖLÜM- KARAKOL♧

128 47 442
                                    

Helloo. Ben geldim. Bölüm geç geldi biliyorum.

Bol aksiyonlu güzel bir bölüm oldu.

Şimdiden iyi Okumalar.

Medya- Burak Eniştemizz💙

Evrim Ayar


"Kanka bu Burak olacak Öküz beni deli edecek!"

Berfinin söylediğine gülümsedim. Dün okul çıkışı ben Savaş ve Serkayla uğraşırken Burakta o ara Berfine laf atıp durmuş. Tabi benim Asi ve güzel kankam delirme noktasına gelmişti. Üzerinden tahminen 12 bilemedin 13 saat geçmesine rağmen siniri hala yeni gibiydi. Patlamaya hazır bir bomba gibiydi. Bugün hafta sonu olduğu için güzel bir uyku çekip sorunsuz bir şekilde kahvaltımı etmiştim. Daha sonra ise Berfinle buluşmaya karar verip her zamanki kafeye gelmiştik.

"Aşkelerin bir tanesi Burak öküzünü el birliği ile öldürsek nasıl olur?"

Berfinin söylediğiyle kahkaha attım. "Aşkem büyütme. Hem eğer öldüreceksek Serkayıda ekleyelim!" dedim sütlü kahvemden bir yudum aldım. Berfin söylediğimi mantıklı bulup başını salladı.

"Bana uyar!"

Göz devirip elime telefonu aldım. Dün çok yorgun olduğum ve ders çalışmam gerektiğini Yetginer kolejinin gazete sayfasına bakmamıştım. Hemen İnstagrama girerken Berfinde telefonunu alıp "Kontrol iyidir. Dün bir şey paylaşmamışlardı!" demesiyle başımı sallayıp Sayfasına girdim. Girmemle gördüklerim tansiyonumu çıkartacak cinstendi. İlk haberle başlayalım. Merdivenlerin orada tam düşecekken Serkayın beni tuttuğu hemde ellerimi boynuna sardığım an çekilmişti. Birde Fotoğrafın yanında Savaşında resmini koymuşlardı.

Yetginer Kolejinin dengesi bozulmaya başladı.

Bu fotoğraf karesinde iki aşık gibi gözüken Evrim Ayar ve Serkay Yetginer sözde düşmanlar ama bu fotoğraf karesi aksini söylüyor. Sabah Serkay ve grubunu planı ile alt eden Evrim Ayar rekabeti bir bire eşitledi. Serkay Yetginerin hamle yapıp öne geçmesini beklerken tam tersi oldu ve ani bir yakınlaşma gerçekleşti. Bu yakınlaşmaya sürpriz bir şekilde tanık olan Savaş Sönmezin hiç hoşuna gitmedi ve Evrim Ayardan hesap sorarken Evrim Ayar Savaş Sönmeze rest çekip aralarında bir şey olmadığını kanıtlamış gibi oldu.

Yetginer Kolejinde Aşk dolu rüzgarlar esmeye başladı.

Takipte kalın.
@Yetginerkolejiresmigazetesi

Yazılanları okuyunca gözümün seğirdiğini hissettim. Hayır yani ne aşkı acaba ne aşkı. Ben ve Serkay olacak şey değildi. Ama Savaş ile aramda bir şey olmadığına açıklık getirmeleri iyi olmuştu.

"Kanka sen neden bana bu ayrıntıları vermiyorsun?"

Berfinin sesiyle göz devirip "Gereksiz bir ayrıntıyı verme ihtiyacı görmedim kuzum!" dedim ama Berfin başını sağa sola sallayıp "Bu seferlik bir şey demiyorum !" demesiyle gözlerimi onay anlamında kapatıp açtım. Sıradaki habere geçtim. Bu haber Berfin ve Burak ile alakalıydı. Resme baktığımda ağzım açık kaldı. Burak Berfinin kolundan tutmuş kendine çekmişti ve aradaki mesafe sıfırdı. Vay be. Aslında büyük aşk doğardı bundan. Berfine baktığımda gözlerinin sinirden karardığını gördüm. Büyük ihtimalle yazılanları okuyordu.

İÇİMDEKİ SEN(Kolej Serisi 1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin