Keyifli okumalar dilerim.
Medya- Giydikleri kıyafetler ve Serkayın söylediği şarkı.
^Buda düet şarkımız^
"Evrim bu elbiseden bir türlü emin olamadım!"Berfinin söylediğiyle rujumun kapağını kapatıp ona baktım. Buz mavi tonundaki elbisesi ile gayet güzeldi ama gel de bunu ona anlat. Hafif dalgalı olan saçlarını açık bırakıp düzleştirmişti. Yüzündeki hafif makyajı ile çok ama çok güzel gözüküyordu.
"Aşkem vallah billah çok güzel olmuşsun!"
Berfin başını sağa yatırıp "Kandırmıyorsun değil mi?" diye sormasıyla başımı sağa sola sallayıp "Lan yemin ettim yemin. Bunun kandırması mı olur!"diye sitem ettim. Berfin gözlerini kısıp "Tövbe etmediğin ne malum!" demesiyle gözlerimi kocaman açıp ona baktım. Berfin bu halime kahkaha atmasıyla gözlerimi devirip "Kaybol Aşkem!" dedim. Berfin başını salladı ve topuklu ayakkabıları ile küçük el çantasını eline alıp odadan çıkmak için kapıya yöneldi. Tam çıkacakken durmasıyla makyaj masamdaki aynadan ona baktım.
"Aşkem ben salondayım. Hazır olunca hediyeleri al ve gel, çıkalım!"
Başımı sallayıp "Tamam." dedim. Berfin kapıyı kapatıp odadan çıkarken bende ayağa kalkıp boy aynasının önüne geçtim. Beyaz renginde bir kolu ince askılı, bir kolu ise kalın askılı olan dizlerimin üstünde biten bir elbisede karar kılmıştım. Saçlarımı salaş bir topuz yapmıştım. Kulağımda beyaz taşlı halka olan küpeler yer alırken kolye takmamıştım. Ayakkabılarım beyaz bilekten bağlamalıyken Makyajım ise eyeliner,rimel ve kırmızı bir rujdan ibaretti. İşte haızrdım. Yatağın üzerindeki rengi beyaz ama üzerinde gümüş işlemeleri olan el çantamı aldım. İçine para telefon ve ev anahtarını koyup kapattım. Süslü paket yaptırdığımız hediyeleri alıp odadan çıktım. Topuklu ayakkabı ile merdivenleri inmek çok zordu ya. Dikkatli bir şekilde merdivenleri indim ve salona geldiğimde Berfinin selfie çektiğini gördüm.
Bu kız fotoğraf çekmeyi çok ama çok seviyordu. Salon kapısından ona bakarken o beni hala fark etmemişti. Çünkü şuan çektiği fotoğrafların içinden güzel olanları ve olmayanları elemeye başlamıştı. Dikkatini çekmek için ayağımı sert bir şekilde yere vurmamla topuklu ayakkabım sandığımdan daha fazla ses çıkarmıştı. Berfin gözlerini telefondan çekip bana baktı.
"Aşkem muhteşem görünüyorsun!"
Gülümseyerek "Teşekkür ederim. Sende öylesin Canım. Hadi geç kalmadan çıkalım!" dedim. Berfin başını salladı ve topuklu ayakkabılarının üzerinde koşarak yanıma gelip masum bakışlarıyla bana baktı.
"Bir selfie çeker miyiz?"
Berfinin söylediğiyle tebessüm edip "Tamam!" dememle telefonunu yukarıya kaldırdı ve "Gülümse !" diye bağırmasıyla yüzümdeki tebessüm büyümüştü.
❄❄❄❄
"Sude Hanım, misafirleriniz!"Minyon tipli sevecen kızın Sudeye haber verirken gözlerimi etrafta gezdirdim. O kadar çok kişi vardı ki hepsinin tikican olduğunu anlamak zor değildi. Büyük bir havuzun yanındaki büyük alana beyaz yüksek masalar koyulmuştu. Renkli ışıklar havuzdaki suya yansıması aslında güzel görüntü oluşturmuştu. Etrafta renkli ışıklar gidip geliyordu. Parti güzel organizasyon edilmişti. Burada en fazla zorlarsam iki saat dayanabilirdim. Zira iki saatten fazlası beni bayardı. Çalışanın seslendiği gruba bakmamla bir an dumura uğramadım desem yalan oldurdu. Serkay ve grubunun erkekleri hepsi meteor falandı herhal. Gözlerim önce siyahlar içindeki Serkayı buldu. Cenazeye mi gelmiş yoksa partiye mi belli değil. Kutayda Serkay gibi kapalı renk tercih etmişti. İnsan bari bugün baktıkça içini ferahlatıcı renkler tercih eder ya. Neyseki Poyraz ve Burak açık renk giymişlerdi. Gözlerimi ondan çekip bize doğru gülümseyerek gelen Sudeyi buldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İÇİMDEKİ SEN(Kolej Serisi 1)
Literatura Kobieca"Her şey bir oyundu Evrim Ayar!" Bakışlarım sahnenin ortasında elinde mikrofon ile duran Savaş'ı buldu. Anlamsız bakışlar eşliğinde ona bakarken Serkay elimi tutmasıyla ona baktım. Herkesin bakışları ben ve Savaş arasında gidip gelirken Savaş devam...