♧8.BÖLÜM- LUNAPARK♧

100 36 230
                                    

Hello canım okurlarım. Nasılsınız?

Medya - Sudemiz

Birde baloncuklu  olan yeni kapağımızı beğendiniz mi? Sizce güzel mi?

iyi okumalar💙💜

Evrim Ayar

"Evrim böyle bir şeyi nasıl yaparsın?"

Berfinin söylediğiyle sıkıntılı bir nefes alıp gözlerimi yumdum. Cidden böyle bir salaklığı nasıl yaptım ben ya? Gözlerim hala kapalıyken "Okur değil mi?" diye sordum.

"Buda sorumu ,Tabi okur!"

Berfin'in söylediğiyle yumduğum gözlerimi aralayıp ayağa kalkıp salonda volta atmaya başladım. Bir şey yapmam lazımdı ama Ne? Ah Aylin Abla , gelecek zamanı mı buldun ya ? Gelmeseydin Serkay'ı odama yollamazdım! Offf!!

Berfin telefonunu çıkarıp "Bugünlük okumasına engel olmaya çalışıcağım!" dedi ve birini arayıp sesi hopörlere verirken bende yanındaki boş yere oturdum.

"Efendim Berfin kuşum!"

Sude'nin sesiyle şaşırmam bir oldu. Bunlar ne ara birbirlerinin telefon numaralarını almıştı ? Gerçi önemli olan bu değil Günlüğümdü. Berfin'in yapacağını az çok anlamıştım.

"Benim nasıl olduğum şuan önemli değil. Önemli olan Evrimin günlüğü!"

"Ne Günlüğü lan?"

Sudenin sorusuna Berfin derin bir nefes alıp "Olaylar çok karışık. Sadece acil Serkayın yanına git ve günlüğü okumasına engel ol!"

"Tamam. O iş bende!"

Sude telefonu kapatmasıyla geriye yaslanıp ellerimi ensemin arkasında birleştirip gözlerimi yumdum. Ne kadar engel olabilirdi ki. Eninde sonunda okuyacaktı. Salak Evrim Salak.


Yumduğum gözlerimi açıp Berfine baktım. "Teras kata geçelim mi?" Diye sormamla başını sallayıp ayağa kalktı.

🦋🦋🦋🦋

"Kanka annenin sarmasına bayılıyorum!"

Berfinin dediğiyle gülümseyip başımı sallayıp onu onayladım ve bir tane daha ağzıma sarma attım. Günlük olayından sonra kendimi okumamıştır diye tesselli edip durmuştum. Gerçi hala öyleydi. Derin nefes alıp bardağımı alıp su içtim.

"Evrim sakin ol! Sude sayesinde Şuanlık her şey kontrol altında!"

Bardağı masanın üzerine bırakıp ellerimi masanın üzerinde birleştirdim. "Şimdilik kontrol altında. Eninde sonında okuyacak!" dedim ve derin nefes aldım.

"Ondan yana şüphen olmasın zaten!" diyen Berfine baktığımda sarmaları gömmekle meşguldü. Gözlerimi kısıp "İçime o kadar su serptin ki anlatamam!" dedim. Berfin doyduğuna kanaat getirip geriye yaslandı ve "Gerçek bu kanka. Ben okumaz desem bile ikimizde çok iyi biliyoruz ki okuyacak!" dedi. Ayağa kalkıp masadaki tabakları toplamaya başladım. Berfinde yardım ederken kısa sürede masayı toplayıp sudan geçirmiştik. Ben tabakları bulaşık makinesine dizerken Berfinde çay demleyip bardakları hazırlamıştı.

İÇİMDEKİ SEN(Kolej Serisi 1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin