~0.5~

2K 208 596
                                    

"Ranpo-kun ajansa gelmemin doğru bir karar olduğuna emin misin?"

Poe biraz fazla gergindi. Evet ajansa ilk geldiği zaman değildi ama kendine engel olamıyordu.

"Evet. Ayrıca geçen Fukuzawa, Mori, Atsushi ve Akutagawa ile ilgili soru soran sendin. Bugün kimin kiminle aradında ne olduğunu öğrenebilirsin büyük ihtimalle."

Poe sadece başını salladı. O sırada panikle birine mesaj atan Atsushi onları duymuyordu bile.

"Atsushi-kun boşuna uğraşma. Demek ki telefonunu kapatmış."

Atsushi bir süre Ranpo'nun yüzüne baktı. Sonra gergince içini çekti.

"S-Sen biliyor musun Ranpo-kun?"

Ranpo gülümsedi.

"Neyi?"

Atsushi bu soruyu ciddi mi soruyor yoksa alay mı ediyor anlamadı. Kısa bir süre sonra da kapıdan tıklama sesi geldi ve Atsushi hızla ama korkakça kapıyı açtı.

"Merhaba Jinko."

"A-Akutagawa-kun..."

Poe Akutagawa'yı görünce şaşırmıştı.

"Hey, Akutagawa!"

Akutagawa Ranpo'nun sesini duyunca olduğu yerde dondu kaldı. Bir süre geçince kızgın bir şekilde Atsushi'ye bakmaya başladı.

"Hani kimse olmayacaktı?!"

"Olmayacaktı! Olmaması gerekiyordu... Ranpo-kun birden karar değiştirdiğini söyledi."

"Yaniiii... İkiniz arasında bir şeyler mi var?"

Poe hâlâ anlamaya çalışıyordu. Akutagawa tam ağızını itiraz etmek için açacakken dışarıdan gelen sesle durdu. Fukuzawa'nın sesiydi.

"Akutagawa-kun çabuk... Şu dolaba gir!"

"Ne?!"

Akutagawa itiraz ediyordu ama Atsushi onu dinlemeden dolabı açmış ve Akutagawa'yı içeriye itmişti bile. Kapı açılınca üçlü o tarafa döndü. Akutagawa da dolabın kapağını hafif aralayıp oraya bakmaya çalışıyordu.
Fukuzawa içeri girdiğinde durdu ve üçlüye baktı.

"Lanet..."

Ranpo ona ajansın bugün boş olacağını söylemişti. Fukuzawa onun bir planı olduğunu tahmin etmeliydi.

"Neden surdun Fukuz-..."

Atsushi, Poe ve dolabın içinden olanları izlemeye çalışıp da hiçbir şey göremeyen Akutagawa Mori'nin sesini duyunca şaşırdı.

"Ajans... Boş olacak demiştin?"

"Oh~ Mori-san merhaba! Sanırım başkana yanlışlıkla doğru olmayan bir bilgi vermişim. Pardon~"

Fukuzawa yanlışlıkla olmadığını belli etmek ister gibi üstüne basa basa söyleyen Ranpo'ya kızgın bir bakış attı.

"Ah üzeriniz kirlenmiş gibi! Neden şu dolaptan giyecek başka bir şey almıyorsunuz?"

"Ama o dolap kullanılm-"

"EVET! BEN İÇERİDEN BİR ŞEYLER GETİREBİLİRİM İSTERSENİZ!"

Atsushi'nin ani çıkışıyla herkes biraz korktu. Mori kaşlarını biraz çattı.

"Bu aptal dolapta ne saklıyorsun?"

Ranpoe Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin