Merhabaaa!👋🏻 (30.01.2021)
Final demiştim ama final uzadıkça uzuyor canlarım... Ayrılamıyorum bizimkilerden sanırım. O yüzden birkaç bölümde yayımlamaya karar verdim.
Anlayış göstereceğinizi düşünüyorum. :))
Yorumlarda görüşelim mutlaka beybiler...
Yorum yapın, üzülürüm yoksa...
*
Birce'nin Anlatımından;
Telefonun ekranını açıp Sanghyun'un gönderdiği mesajın üzerine tıkladım. Bir link atmıştı. Linki açtığımda önüme çıkan haberle gözlerim kocaman oldu.
Uzandığım kanepede hızla kendimi toparlayıp oturur hale geldim. Tekrar okudum, ve tekrar ve tekrar...
Bunu Jungkook da görmeliydi. Kanepeden hızlıca kalkıp odadan koşturarak çıktım. "Jungkook!!! Jungkook!!!"
Neredeydi bu şimdi? İki dakika içinde nereye kaybolmuştu? Bunu görmesi gerekiyordu. "Jungkook neredesin?"
"Ne oldu? Buradayım." Sesi üst kattaki stüdyosundan geliyordu. Hızla koşarak merdivenleri çıktım ve kapısı zaten açık olan odaya dalıverdim. Nefes nefese kalmıştım.
"Şuna bak!" Elimdeki telefonu ona uzattım ve ekranı iyice yüzüne yaklaştırdım.
Oturduğu sandalyesinden kalktı heyecanla. "Birce!?!"
"Jungkook!"
"Ama bu...? Bu nasıl olabilir Birce!?"
"Şimdi ne olacak Jungkook?" Panik olmuştum. Şu an bunun hiç zamanı değildi.
"Dur sakin ol, önce hyungu arayalım." Telefonunu cebinden çıkarmış Sanghyun'u arıyordu. Çok bekletmeden cevap vermişti. "Hyung bu da ne böyle?"
Sanghyun'un telefondaki sesini olduğum yerden duyabiliyordum. "Mesajı yeni mi okudunuz? İki dakika içinde orada olacağım. Gelince konuşalım" diyordu. Gerçekten de iki dakika sonra kapı çalınmıştı.
Jungkook kapıyı açtığında Sanghyun hızlı adımlarla salona girmiş ve kanepeye oturmuştu. Karşısında oturmamız için eliyle yön veriyordu, sanki bulunduğumuz yer bizim evimiz değil de onun mekanıymış gibi. Karşısına oturur oturmaz konuşmasına başladı.
"Öncelikle telaş yapmayın. Şuan için her şey kontrolümüz altında."
Nasıl telaş yapmayacaktık? Kore'nin en çok ziyaret edilen internet haber sitesinde Jungkook'un bir kız arkadaşı olduğu, hatta sevgilisinin Seul'de yaşayan bir yabancı olduğu, aynı evi paylaştıkları, yurda yakın oturdukları, uzun bir süredir beraber oldukları, ve bunun gibi bir dünya detay bilgi yazıyordu; kısaca ismim ve görüntüm dışında her şey vardı.
"Hyung nasıl haberleri olmuş? Nasıl sızmış? Biliyor musun? Haber çok detaylı." Jungkook güzel bir soru sormuştu. Bunu ben de merak ediyordum. Oysa ki ilişkimizi mükemmel gizlemiştik şimdiye kadar.
"Şirketin Basın-Yayın grubu bunun üzerinde çalışıyor. Yakında haberin kaynağına ulaşırlar. Tahminimiz burada, komplekste yaşayan birinin haberi medyaya sattığı yönünde." Sanghyun sakin görünüyordu ama onun da gergin olduğu ritmik olarak salladığı bacağından belli oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You're Mine¹
FanfictionŞu simsiyah saçlı bol küpeli idol çocukla tören boyunca en az altı kere göz göze geldik. Üzerimdeki fosforlu sarı yelek başımdaki baret; bir de alandaki tek Asyalı olmayan bendim sanırım, hepsi bir araya geldiğinde fazlasıyla dikkat çekiyordum anlaş...