50 Özel Bölüm (Ceren-Taehyung-SoRa Şeytan Üçgeni)

371 44 114
                                    

Merhabaaaa👋🏻 (24.10.2021)

Yeni bölümle geldim.

Bu bölüm de yine bir minnoş okuyucumun ricasıydı. Umarım onun beklentilerini karşılar.

Bir şey itiraf edeyim mi?

Hikayemin böyle benimsenmiş olması, "şunu da yazsana" diye siparişler alması o kadar acayip geliyor ki bana. Şaşırıyorum.🤭 Yanlış anlaşılmayayım, güzel bir şey söylemeye çalışıyorum ama doğru kelimeleri bulamıyorum🤦‍♀️

Kısacası, ilgi göstermeniz beni çok mutlu ediyor. Yazmak adına hem kendime güvenim hem de hevesim artıyor.

O nedenle de olmadık yerlerde, olmadık zamanlarda bile kurgu yazıyorum; ama bir satır, ama 1500 kelime, ama bütün bir bölüm...

Takdir edilmek güzel bir duygu. Teşekkür ederim 🙏🏻

Yine uzattım. Üzgünüm.

Başlayalım o halde. Keyifli okumalar

*

Birce'nin Anlatımından;

"Tamam mı? Anladın değil mi ablacığım? O kremden iki tane istiyorum. Hatta bir tane de yedek gönderirsen şahane olur. Bir de şu pat patlı fondöten vardı ya senin kullandığın, onu da eklersen tadından yenmez artık. Dur dur, unutmadan, çilekli lip balm! Onu da istiyorum."

Hangi akla hizmet Ceren'i arayıp doğum günün için ne hediye istersin diye sormuştum? İsteklerinin ardı arkası kesilmiyordu. Sanki para basıyordum ben burada.

"Bitti mi? Bu kadar mı?" diye sordum.

Halbuki neden sorarsın ki? Salak Birce! 'Tamam' deyip kapatmalıydım telefonu.

"Ay dur şeyi unuttum." diyerek araya girdi Ceren. "Tata'lı pijama. Sözün vardı bana, unutmadın değil mi ablaların güzeli?"

Yağını da çekmiş, ikna kabiliyetini yükseltmişti kuzenim. İşini biliyordu.

"Tamam Ceren pijamayı da alıyorum. Bütün bursumu harcatıp beni ortada dımdızlak bırakmaya yemin ettin sanırım."

"Dünyanın en çok kazanan grubunun üyesi olan Jeon Jungkook'un sevgilisi de paradan şikayet etmesin, değil mi ama ablacığım! Yok artık yani! Parasız kaldığına inanacağımı düşünmüyorsun heralde. Zaten Jungkook oppam sana destek çıkıyordur abla güzeli. Boşuna bursum bitti diye yeme beni!" demişti düşüncesiz kuzenim.

Ne sanıyordu ki, Jungkook'u sömürdüğümü filan mı?

"Tamam Cerenişko, bunları alıp göndereceğim. Ama sana ulaşması doğum gününe denk gelir mi bilmiyorum. Öncesi de olabilir sonrası da. Şimdiden anlaşalım seninle de sonra bana söylenme."

"Tamam tamam merak etme çıt çıkarmayacağım ablaların en tatlısı!" deyip görüşmeyi sonlandırmıştı.

Bir yıllık 'abla' destekli yağını çekmişti on dakikalık telefon görüşmemizde. Dikkatimden kaçmamıştı.

Telefonu tekrar cebime attığımda bıkkın bir nefes verdim. Yine bir dünya alışveriş işi çıkmıştı.

Çoğu zaman alışveriş yapmayı sevsem de kimi zamanlar angarya gibi oluyordu bana. Şu an da o zamanlardan biriydi.

You're Mine¹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin