42 Özel Bölüm ( GQ )

486 48 50
                                    

Merhabaaa! 👋🏻 (11.09.2021)

Sıradaki bölümü hasta yatağımdan yazıyorum. 🤧😷🤒 (istek şarkı anonsu yapan radyocu gibi hissettim)

Minnoş bir okuyucumun isteğini yerine getirmek için elimden geleni yaptım.

Umarım onu tatmin edebilirim. 🥰

Keyifli okumalar dilerim.

*

Jungkook'un anlatımından;

"GQ mu? Ciddi olamazsın hyung! Aman Tanrım!" 

Sevgilimi bu kadar şaşkına çeviren olay neydi merak ediyordum. Sanghyun hyung ile neredeyse on dakikadır telefondaydılar ve hyung sevgilime onu şaşırtacak bir şeyler anlatıyordu.

"Ay bilemedim... Yapabilir miyim ki? Tamam tamam, olur. Bekliyorum o halde." 

İkisinin arasındaki şu meseleyi iyice merak etmiştim. 

Birce heyecanla oturduğu yerden kalkmış hem telefonla konuşuyor hem de salonda bir oraya bir buraya mekik dokuyordu. 

"Yarın görüşürüz o halde hyung." deyip görüşmeyi sonlandırdı sevgilim. Hoplaya zıpla oturduğum kanepeye kadar gelip yanıma bıraktı kendini. 

"Ne oldu Tanrı aşkına sevgilim? Ne bu heyecan?" 

Birce bir anda kollarını boynuma doladı ve yanağıma güçlü ve sulu bir öpücük kondurdu. "Sevgilim! Çok acayip bir şey oldu." 

Gözlerimi onun gözlerinin içine sabitlemiş söyleyeceği şeyi bekliyordum. 

"Senin şu güzeller güzeli, tatlı mı tatlı, sevimli mi sevimli ve aynı zamanda oldukça seksi sevgilin var ya..." 

Başımı aşağı yukarı sallamıştım. Yine kendini övmelere başlamıştı. Bunun ardından ne geleceğini merak ediyordum. 

Çünkü Birce kendisiyle ilgili övgü cümlelerini genelde ortak karara bağlayamadığımız bir konu olduğu zaman kurardı. Kendini över, ballandırır sonra da savunduğu fikrin ne kadar doğru olduğunu söylerdi. 

"Eee ne olmuş benim güzeller güzeli, tatlı mı tatlı, sevimli mi sevimli ve aynı zamanda oldukça seksi sevgilime?" dedim merakla. Uzattıkça uzatıyordu, gereksiz heyecan yaratıyordu.

"İşte senin o sevgilin, Jungkook bebeğim; bugün çok meşhur bir erkek dergisi tarafından yılın en seksi kadını seçildi. Sevgilim benimle gurur duyabilirsin." diye cevapladı Birce. 

Tamam... Güzel bir haberdi bu. Koltuklarım kabarmıştı adeta. Göğsümü kaldırıp omuzlarımı dikleştirdim. 

"Yaniiii... Seksi Jeon Jungkook'un sevgilisi de en az onun kadar seksi olacaktı tabii ki... Ne sandın... Artık tescilliyiz bebeğim." Sevgilimin yumuşak ve pürüzsün yanağını öptüm büyük bir keyifle. 

"Yine kendine pay çıkardın ya sana pes diyorum Jungkook!" demiş ve gözlerini devirmişti Birce.

"Bu arada dergi bir çekim yapmak istiyormuş. Yarın sanat yönetmeni çekim için eskizleri yollayacakmış. Sanghyun hyung getirecek. Nasıl poz verilir, beni çalıştırırsın değil mi sevgilim? Sen tecrübelisin ne de olsa! Aslansın sen kaplansın! Bana yardım edersin." 

Poz vermek mi? Hem de Birce? Bir erkek dergisinde hem de?

Asla olmazdı! 

Dergiyi okuyan abaza herifler şehvet dolu gözlerle, salyalarını akıta akıta sevgilime bakacaklardı; benim sevgilime! Birce'me! 

You're Mine¹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin