-Lucy-
Burnuma kapatılan bezle kendimden geçmiştim.En son hatırladığım şey birden kapanan ışıklardı.
Burnumda hissettiğim acı dayanılacak gibi değildi.Gözlerimi açtığımda odamdaydım.Elimdeki cisme baktım.Değişik bir aletti.Üzerinde -GK- yazıyordu.Bir tür kısaltma olmalıydı.Yanımda kimse olmadığı için bu aleti çalıştırmaya karar verdim.Gemideki özel bilgisayarlardan birine takıp çalıştırdım.Karşıma bir video çıktı.Başlatıp izlemeye başladım.
"Sevgili Lucy,
Sana bu şekilde ulaşmak istemezdik ama başka seçeneğimiz yoktu.Anlatacaklarımı kimseye söylememelisin!
Soyunu öğrenmek istiyorsan dediklerimi yapmalısın.Bunlar sana saçma gelecek,biliyorum.Ama sakın böyle birşey düşünme!
Sen bir asilsin.Kurucuların soyundan gelen bir asil.Annen 1. Kurucu olan Emilia.Baban ise 1. Kurucu olan John.
Sen geçek aileni şu an gemide olan insanlar sanıyorsun.Diğer 3 çocukta öyle biliyor.Draco dışında.Onun ailesi 5. Kurucu'nun soyundan geliyor.Aranızda gerçek ailesini bilen tek kişi o.
Bilge Anton size gerçekleri söylemiyor.Çünkü gerçekleri öğrendiğiniz an gemiden ayrılacağınızı düşünüyor.Ona böyle birşey olmayacağını göster.Diğerlerine de bunları dinlet.Ve bilin ki sizin gerçek aileleriniz geride kalanlar.Onlar geleceği yaşamanız için geride kaldılar.Sizi izliyorlar ama..."Video bitmişti.Çünkü adam vurulmuştu.Ekrandaki kanlar miğdemi bulandırmıştı.Aleti bilgisayardan çıkarıp cebime koydum.Sonra kaybolur diye ordan aldım.Bir iple boynuma astım.Adamın söyledikleri aklımı karıştırmıştı.Kulağa saçma geliyordu ama şu anki psikolojim bunlara inanmam için zorluyordu beni.Diğerlerine anlatmam gerekir miydi?
✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖
Gemi çok sessizdi.Diğerlerini aramak için odamdan çıkmıştım.Yerdeki kan izlerini görünce durdum.Sonra izleri takip etmeye başladım.Ortak salona doğru giden izler beni korkutmaya başlamıştı.Gittikçe artıyordu.Ortak salona girdiğimde gördüklerim karşısında kanım dondu.Her yer kana bulanmıştı.Biraz daha ileri gittiğimde çığlık atmama engel olamadım.Bütün arkadaşlarım ölmüştü.Gemideki herkes ölmüştü.Tek bir kişi dışında,Bilge Anton.Bilge elindeki bıçağı bana doğru gösterdi ve
"Eğer bildiklerini başkalarına anlatırsan hepsi ölür.İnan bana bu senin için çok kötü olur.Çok.Çok.Çok.Çok.Çok..."
Çığlık atıp uyandığımda bunun bir kabus olduğunu anladım ve rahatladım.Ama hıçkırarak ağlamaya başladım.Bu yaşananlar çok ağır gelmişti.Odamdaydım.Ama elimde birşey yoktu ve Sandy buradaydı.Uyandığım anda bana sarılmıştı.Bende ona sımsıkı sarılırken "Logan nasıl?" dedim.
"Bırak sen Logan'ı.Sen nasılsın?Bayılınca o kadar korktum ki!!"
"Ben iyiyim.Sanırım."
"Geçti canım.Herşey daha iyi olacak."
Hiçbirşey geçmedi.Artık herşey daha kötü olacak!....
✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖
Yine kısa bir bölüm:))
Bu kitapta uzun bölüm yazamıyorum.Ben bile sıkılıyorum yani.Ama düzenli olarak bölüm yayılıyacağım için kısa bölümler sorun olmaz diye düşünüyorum.Her Cuma bölüm yayınlama kararı aldım.Birde vote ve yorumların azlığı canımı sıkmaya başladı.Eğer beğenmiyorsanız bu kitaba devam etmiycem.Üç kitabı birden yazmaya çalışıyorum ve bu çok zor oluyor:(((
Yazım yanlışları için üzgünüm. Yorum ve votelerinizi bekliyorum canlarım :)( :
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERİDE KALAN
Science Fiction'Geride kalan' deyip geçmeyin.Bazen hayatımızın dönüm noktasıdır geride kalanlar! Geçmişi yaşamasaydık geleceği göremezdik. Geride Kalan'lar olmasaydı 'İleride Olanlar'ı göremezdik. Geride Kalan'lar kim mi? Oku ve gör!