Aradan bir yıl geçmişti...
Kuruyan nehir tekrar akmaya başlamıştı.Savaş bitmiş hayat eskisi kadar olmasa da iyiydi.Birçok can vermişlerdi.Draco onları kölesi yapmıştı.Bilge ve 4 öğrencisi topluluklarından kaçmıştı.Logan, Edmond,Lucy ve Sandy 'nin aileleri savaşta ölmüşlerdi.Herşeyi arkalarında bırakıp kaçmışlardı.Bir de yanlarında Draco'nun en güçlü gemisini çalmışlardı.Başka toplulukların onları kabul etmiyeceklerini biliyorlardı.Bu yüzden uzayın bilinmeyen yerlerinde dolaşıyorlardı.Aslında onlar da nerde olduklarını bilmiyorlardı."Asla evimize dönemiyeceğiz.Asla bir evimiz olmayacak.Uzayda ölücez."dedi Sandy."Asla asla deme!"bu söylediğine kendisi bile inanmayan Lucy bir aralar Justin Bieber hayranı olduğunu hatırladı ve kahkaha attı.Bütün gözler ona çevrilince ağlamaya başladı."Bir mezarımız bile olmayacak bu uzay gemisinde gebermek istemiyorum╯△╰"dediğinde diğerleri de ağlamaya başladı.Bilge onlara bakınca suratında değişik bir ifade oluştu."Belki de yanlış bir şey yapmışızdır,kaçıp da Draco'yu daha da sinirlendirmişizdir.Toplulukta kalıp köle olsaydık can korkumuz olmazdı..."Bilge'nin dudaklarından bu sözler dökülürken gözleri dolmuştu.
***
Onlar bu duyguları yaşarken Draco onlar için yakalama emri çıkarmıştı.Her yerde aranan 5 kaçak olarak ilan verilmişti.Tabi onlar bunu bilmiyorladı.Geminin teknolojisini çözmek için keşife çıkan Edmond yakalama emrini de geminin bilgisayarından öğrendi.Hemen diğerlerinin yanına koşup bu haberi onlara da söyledi.Bilge böyle bir şeyin olacağını bekliyormuş gibi "Ne bekliyordunuz ki size ödül falan mı vereceklerdi?!Herşeye hazırlıklı olmanızı
söylemiştim çocuklar!Bütün zorluklara beraber karşı geleceğiz.Edmond sen keşife devam et.Geri kalanlar bana yardım edecekler.Hadi herkes iş başına!"
Lucy gemiye geldiğinden beri çok sessizdi.Ailesi öleli bir yıl olmuştu.İki aydır da bu gemidelerdi.Kendisini çok yalnız hissediyordu, aslında hepsi öyle hissediyordu ama kimse bunu birbirine söyleyemiyordu.Bilge geldiğinden beri bir labaratuvarda çalışıyordu.Sandy gün boyu müzik dinliyor,Logan ya uyuyor ya da gemide dolaşıp duruyordu.Hepsi kendilerine bir oda bulmuşlardı.Lucy ve Edmond'un odaları yan yanaydı.Sandy geometrik şekillerle donatılmış bir odada kalıyordu.Logan ise geminin en üst katında bir oda bulmuştu kendine.Yaşadıkları hayattan memnun değillerdi şimdilik...
Şu an yaşadıkları hayatı ileride yaşayamıycaklardı belki de. Bunun bilincine varmaları gerekirdi.En azından Bilge böyle düşünüyordu...
Biraz kısa bir bölüm oldu.Ama içime sindi,dışıma barbie ツ espiri bir yana yorum ve beğeniler bir yana lütfen yorum yapın.Geç de olsa bayramınız mübarek olsun.Yazım yanlışları için özür dilerim.ⓝⓔⓡⓖⓘⓢ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERİDE KALAN
Science Fiction'Geride kalan' deyip geçmeyin.Bazen hayatımızın dönüm noktasıdır geride kalanlar! Geçmişi yaşamasaydık geleceği göremezdik. Geride Kalan'lar olmasaydı 'İleride Olanlar'ı göremezdik. Geride Kalan'lar kim mi? Oku ve gör!