★İKİNCİ BİR ŞANS★

45 6 0
                                    

--Edmond--

Şiddetli bir baş ağrısıyla gözlerimi açtığımda bizim gemide olmadığımı anlamam geç olmadı.Ah! Ne kadar da alışmışım o gemiye.Çoktan bizim gemi demeye başlamıştım.Yanımda kimse yoktu.Kalkmaya çalışırken karanlıkta bir şey göremediğim için sert bir şeye çarpıp yüzüstü yere kapaklandım.Sakar olmaktan nefret ediyordum.Ama bu sakarlık değildi.Etrafım karanlık olduğu için düşmüştüm.Neyse bunları düşünürken tekrar ayağa kalkmıştım.Birden açılan ışıklar kör etmişti beni,sonra bir el omzuma dokundu.Tabi bu elin sahibini tekrar görmeye başladığımda karşımda o vardı .Draco! Ama bu eşek şakasından da beterdi ya!

O pisliğin yüzünü görmemek için gözlerimi kapatmayı düşündüm. Ama gözlerimi kapatırsam korkak olduğumu düşünürdü! Beni daldığımı düşüncelerden ayıran yine o pisliğin sesi oldu:

- Senin de Lucy gibi tepki vermeni bekliyordum.Ama anlaşılan görmeyeli suskunlaşmışsın.Yada dilini mi yuttun demeliyim ha?

Bu onun kurabileceği türden bir cümle değildi.Fazla uzun ve de ona yakışmayan derecede kibardı.Kibar dedim çünkü o genelde bundan daha küçümseyici konuşurdu.Ama bunu sevmiştim. Kendimi çok da iyi hissetmiyordum.Draco bana aptal aptal bakarken ben bunları düşünmekle meşguldüm.Ne yazık ki sessizlik uzun sürmedi.

-Benden nefret edenlerden nefret edecek vaktim yok.Çünkü ben beni sevenleri sevmekle meşgulüm.

"Ha?Bunu sen mi söylüyorsun?O zaman meşgul değilsin sanırım.Neden diye sorsana !" Dedikten sonra ona kaşlarımı çatarak baktım.

-Peki seni kırmayayım o zaman.Neden? Bak sordum!

Ah tamam onun bu tavrı karşısında şaşırmamak elde değildi.O az da olsa değişmişti. Belki de bizi kandıryordu sadece...

-Bizi niye kaçırdın? Diye sorduğumda ise pis pis sırıttı. Tamam işte bu beni korkutmuştu. Çünkü o böyle sırıtıyorsa aklında korkunç planlar var demektir.Bir anda oda kapısı açıldı ve içeri bizimkiler girdi. Hepsinin elleri bağlıydı.Tek sorun Bilge aralarında değildi.Siyahlı adamlar onları benim yanıma sürükleyip ellerini çözdüler.Logan bana baktığında 'ne?' dermiş gibi salladım. O da aynı şekilde karşılık verdi ve önündeki dev adamlara sert bir bakış attı.Lucy ve Sandy kız dayanışması içindeydi.Korktukları gözlerinden okunuyordu, birbirlerine sarılmışlardı.Sanırım Sandy ağlıyordu.E biraz korkmuştu tabi.Bu Draco'yu ilk görüşüydü.Bizim sayemizde onun herşeyini biliyordu.

-Niye hepiniz susuyorsunuz? Hiçbiriniz Anton'a ne olduğunu merak etmiyor nusunuz? Eğer merak etmiyorsanız ben söyliyeyim o zaman. Onu adaya geri gönderdim. Ama durumu hiç iyi değil! Onu görmek istersiniz diye düşündüm o yüzden şimdi oraya gidiyoruz.Ha bide kaçmaya çalışırsınız diye üzerinize nereye gittiğinizi gösteren bir cihaz yerleştirildi.Siz şimdi o cihazı da bulmaya çalışırsınız ama hiç uğraşmayın asla tahmin edemiyeceğiniz bir yere yerleştirildi.Adada görüşürüz!

♚♚♚♚♚♚♚

-Logan-

Adaya indiğimizde bir araya toplanmış halkın arasından geçtik.Hiçbirinin yüzüne bakmadım. Utanmıyordum ama onları geride bıraktığımız için kendimi suçlu hissediyordum.Ayrıca Bilge' yi görmek için de sabırsızlanıyordum.Lucy hala ağlıyordu.Gözleri şişmişti ve biraz da kızarmıştı.Sandy bizimle küs gibiydi.Doğum gününden sonraki gün başına böyle bir olayın gelmesi onu üzmüştü.Pişmandı vede kızgın... Edmond ile plan yapmıştık.Burdan kaçmak için bize bir gemi gerekliydi.O tehlikeli şelaleyi geçmek için Draco'nun özel gemileri gerekiyordu.Zor olacaktı ama iyi bir plan yapmıştık.Bilge'nin evine geldiğimizde onu böyle görmeyi beklemiyorduk.Yüzü solmuş ve vücudu çökmüştü. Biraz sohbet ettikten sonra Draco içeri girdi ve herkes sustu.

-Devam edin benim sizden önemli işlerim var. Ayrıca ben artık sandığınız kadar da kötü değilim! Belki fark etmişsinizdir.

Draco'nun söyledikleri ne kadar komiğime gitse de gülmemeye ve ciddi olmaya çalıştım.

-Şimdi hepiniz hazırlanın sizi OscarD-7'ye geri götüreceğim.Sakın soru sormayın gidince herşeyi öğreneceksiniz. Bilge ile adamlarım ilgilenir.

"Ha?? Bizi serbest mi bırakıyorsun?Serbest bırakıcaksan niye kaçırdın bizi,kafan iyi mi senin? Lucy'nin böyle bir tepki vermesini bekliyordum.Ama bu tepkiyi vermekte geç kalmıştı.

-Herkes ikinci bir şansı hak eder küçük hanım!Ayrıca gemiye dönünce konuşacağız bunları şimdi kapa çeneni,LÜTFEN!

Draco'nun bu sözleri kulağımda yankılanırken gözlerim kapanmaya başlamıştı...

♥♡♥♡♥♡

Umarım beğenmişsinizdir.Hikayenin devamı için yorum ve vote istiyorum.Telefondan yazdığım için yazım yanlışları olabilir bunlar için özür dilerim.Hikayenin devamı haftaya gelir  ̄ 3 ̄

ⓝⓔⓡⓖⓘⓢ

GERİDE KALANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin