!!Herkes Bir Yanlış Yapar!!

70 7 5
                                    

Lucy uyumadan önce tabletinden hikaye okumaya karar verdi.Wattpad'i açtı.Okuma listesinden bir hikaye seçti ve okumaya başladı.Hikayenin adı The Surv'dü.Biraz okudu ve hikayedeki Milena adındaki kızın yaşadığı olayları düşününce kendisine benzediği fikrine kapıldı.Evet benziyordu çünkü Milena da ailesinden ayrı kalmıştı.Ama Milena'nın  ailesi yaşıyordu.Lucy'nin ailesi ise ölmüştü.Onları bir daha göremiyeceği düşüncesi gözyaşlarının yavaş yavaş yanaklarından aşağı süzülmesine neden oldu...

***

Günler böyle geçip gidiyordu.Draco onları bulamamıştı hala. Geminin iz sürücülerini kapatmasalardı çoktan yakalanmışlardı.Bazen gemiden çıkıp göktaşlarını yakından inceleme fırsatı buluyorlardı.Bazen günleri çalışmakla geçiyordu.Bilge uzayla ilgili çalışmalar yapıyordu yada yapmaya çalışıyordu.Birlikte geçirdikleri her gün onlar için bir nimetti.Gemideki yemeklerden bıkmışlardı bu yüzden kendileri yemek yapmaya çalışıyorlardı.Yemek yapmayı bilen yoktu aralarında.Adalarının adı  savaşçılardı.Yemek için Aşçılar adasından  bir grup getirmişlerdi.Aşçılara da kendilerinden bir grup göndermişlerdi.Yemekleri beraber yerlerdi.Yemek saatini kaçıran aç kalırdı bu adada.Savaşçılar hep savaş eğitimi alıyorlardı.Ama eğitim Draco'nun silahlarına yetmedi.Savaşı da bu yüzden kaybetmişlerdi.

Eğer silahla eğitim alsalardı savaş kazanılırdı. Ama herkes bir yanlış yapar ve bazen bu yanlışlar büyük yıkımlara yol açardı.

Eskileri düşünürken gözleri doldu.O zamanlar çok mutluydu.Ama şimdi mutlu olması için hiç sebep yoktu.Kapının tıklanmasıyla yerinden sıçrayışı bir oldu.Logan yemek için çağırmaya gelmişti.Lucy'yi öyle gördüğünde üzülmüştü.O da ailesini kaybetmişti ve diğerleri de...

Ama bunlar 'geçmişte' kalmıştı.Logan,Lucy'nin elinden tutup onu sürüklercesine çekti.Mutfağa kadar hiç konuşmadılar.Diğerleri onları bekliyorlardı.Yemeği yerken de kimse konuşmadı.Bilge hepsini tek tek süzüyordu.Sandy Lucy'ye dik dik bakıyordu.Lucy bunu farketmişti ama hiç tepki vermedi çünkü Sandy gemiye bindiğinden beri herkese öyle bakıyordu.Galiba psikolojisi bozulmuştu.Sürekli odasındaydı.Sadece yemek ve tuvalet için çıkıyordu odasından.Artık derslere bile girmiyordu.Sessizliği Edmond bozdu:

-Ya niye herkes cenaze varmış gibi üzgün?Bu gemide bir hayat kurduk ve görünüşe bakılırsa bu gemide ölücez!Ayrıca birbirimizden başka kimsemiz yok siz de böyle yaparsanız hayat daha da çekilmez hale gelir offf kime ne anlatıyorum ki ben!!" deyip masadan kalktı ve sert adımlarla odasına giden merdivenlere yöneldi.Sandy de kalkıp onun peşinden gitti.Bilge diğerlerinin yüzlerine baktı ve acı acı gülümsedi."Onlar da haklı bir yandan. Ama bunların hepsini göze alarak bu yolculuğa çıktık.Birbirimize karşı anlayışlı olmalıyız ve... "

gerisini getirmeden masadan kalkıp gitti.Lucy ve Logan birbirlerine aptal aptal baktıktan sonra Lucy konuşmaya başladı"Sofraya en son oturanlar olarak masayı temizlemeliyiz galiba:("

-evet hadi temizleyelim şunları"derken masaya bakıp yüzünü ekşitti.

Temizleme işi bittikten sonra film izlemeye karar verdiler ve bilgisayar odasına gidip bir film açtılar.Film güzeldi ama ikisinin de umrunda değildi.İzliyormuş gibi yapıyorlardı ama derin düşüncelere dalmıştı ikisi de.Masayı toplarken bitkin düşmüştü ikisi de.

Koltukta uyuyakaldılar.Film odası siyah perdeli ve siyah parlak koltukluydu. Perdeler kapalı olduğu için de içerisi güneş ışığından yoksundu.

Kapı açılınca içerisi aydınlanmıştı.Bu aydınlık Logan ve Lucy 'yi uyandırmaya yetmişti.İçeri giren Edmond'dı.Logan gözlerini ovuştururken Lucy'ye kaş göz işareti yaptı. Lucy de başını sallayarak odadan çıktı.Bu Edmond'un dikkatini çekmiş olacak ki ikisine de aptal aptal baktı."Günaydın.Dün yaptığım davranış ne kadar etkili oldu diye sormaya geldim."

-"İnan bana Bilge üzerinde çok etkili oldu!Adamı ağlattın;senden sonra o da odasına çıktı.Masayı Lucy ile topladık çok sağol!!"

Edmond masum bir bakış fırlattı Logan'a.

***

Hikayenin gerisiyle ilgili dusunceleriniz varsa yorum olarak yazabilirsiniz.yazım yanlısları icin ozur dilerim...ⓝⓔⓡⓖⓘⓢ

GERİDE KALANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin