ツYENİDEN MUTLU ツ

48 7 6
                                    

Hepsinin arası düzelmişti.Artık daha mutlulardı.Yaşadıkları olaylar ne kadar üzücü olsa da onlar bunun üstesinden gelmeyi başarmışlardı. Kolay olmamıştı bu;ama başarmışlardı sonuçta.Ayrıca Sandy'nin doğum günü de yaklaşmıştı.Bir hafta sonra Sandy 18 yaşına girecekti.Sandy arkadaşları ve kuzenleri tarafından dışlanırdı hep. Ta ki Lucy ike tanışana kadar...

Lucy ile tanıştıklarında ikisi de 13 yaşındaydı.Lucy sıcakkanlı ve arkadaş çevresi baya geniş olan bir kızdı. O zamanlar gözlüklüydü.Bide inekti Sand'ye göre.Arkadaşlıkları boyunca yaşadıkları herşeyi anlattılar birbirlerine.Ama onları kıskanıp aralarını bozmaya çalışanlar da oluyordu. Kötü kız rolu oynayanların işi de buydu zaten.Yaptıkları kötülüklerle hava atmak.! Edmond ve Logan ile de Bilge Anton sayesinde tanıştılar.Bu 4 arkadaş birbirlerine çok bağlıydılar.

***

-Pastayı sen yapar mısın Lucy?

+İyi de ben pasta yapmayı bilmiyorum Logan !

-Kusura bakma da sen bir kızsın yani sen pasta yapamıyorsan kim yapıcak pastayı!??Sen kesin evde kalıcan.

+Biraz nazik olur musun lütfen kalbimi kırıyorsun!.

"YETER AMA!!!

Lucy,Logan süpriz yapıcaz şurda ya!Bakın iki saat sonra Sandy'nin işi biter ve Bilge'yle beraber geri dönerler.Ama biz böyle giderse süpriz falan yapamıycaz!."

+Tamam o zaman pasta işini sen hallet Edmond!

Ben hediyeleri paketliycem.

-Ben de süslemeleri hazırlıycam o zaman.

"Tamam arkadaşlar en kolay iş bana düştü zaten ben gidip gemi bilgisayarına pasta yaptırıcam size kolay gelsin Lucy ve Logan."

Bir saat sonra üçüde işini bitirmişti.Edmond yorulmamıştı çünkü pastayı geminin bilgisayarına yaptırmıştı. Lucy ve Logan'ın işleri kolay ve eğlenceliydi ama yorulmuşlardı.Şimdi gidip güzel kıyafetleri giyinme zamanıydı.Giyindikten sonra ortak salonda toplandılar.

Işıkları kapattılar ve Sandy'nin gelmesini beklediler.Az sonra Sandy içeri girip ışığı açtı.Süslemelere,pastaya,hediyelere hepsine tek tek baktıktan sonra gözü arkadaşlarına kaydı.Gözleri doldu ve yanaklarından minik minik gözyaşları döküldü.

Bunlar mutluluk gözyaşları olsa gerek...

***

Çok sağolun ya o kadar yorum yapıyosunuz ki insanın yazası geliyo

:((

Yazım yanlışları için özür dilerim yorum ve votelerinizi bekliyorum.(aslında hep bekliyorum ama hiç gelmiyo nedense!!.

GERİDE KALANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin