18

829 164 18
                                    

Ara melajukan langkahnya, menghiraukan Jeno yang menjerit memanggil namanya dari belakang

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ara melajukan langkahnya, menghiraukan Jeno yang menjerit memanggil namanya dari belakang.

"Kim Ara! " akhirnya lengan dia direntap kasar oleh Jeno, membuatkan langkahnya mati.

"Lepas, Lee Jeno. " katanya perlahan sambil cuba melepaskan lengannya dari cengkaman Jeno.

"Tak, dengar dulu, Ra-"

"Nak dengar apa lagi Lee Jeno?! Semuanya dah jelas! Kau nak apa lagi? Sudahlah, " matanya mula bertakung dengan air mata, masih cuba untuk melepaskan dirinya dari Jeno.

"Dengar dulu apa aku nak cakap! " dia menengking, untuk pertama kalinya.

Ara tersentak, terus dia memandang Jeno tidak percaya.

"Ani, aku tak bermaksud nak tengking kau-"

"Lepaskan aku. "

"Ra-"

"Aku kata lepaskan aku! " Jeno melepaskan cengkamannya dari pergelangan tangan Ara.

"Ra, aku dan Kyumin dah tak ada apa-apa, jebal. Tolong Ara, aku tak nak kehilangan kau. " Jeno menarik Ara ke dalam pelukannya.

"Lepas Jeno, lepas! " Ara menolak tubuh Jeno menjauhinya.

"Kau tipu aku Jen, kau perbodohkan aku. "

"Tak, aku tak bermaksud-"

"Berhenti, aku tak nak dengar alasan apa-apa lagi dari kau. Aku benci kau, Jeno. " tiga perkataan yang keluar dari mulut Ara membuatkan hatinya sakit.

Jeno terkaku disitu, melihat Ara pergi meninggalkannya. Air matanya yang ditahan dari tadi akhirnya jatuh jua.

BADUMP!!!

Dia mendongak kembali apabila terdengar kereta tiba-tiba berhenti mendadak, seperti terlanggar seseorang.

Jeno melihat beg yang sangat dia kenali tercampak tidak jauh dari tubuh yang kini terbaring lemah di hadapan kereta tersebut, dengan darah yang berlumba-lumba keluar dari kepalanya.

Jantung Jeno bagai berhenti berdetak. Nafasnya tersekat. Dadanya naik turun menahan sesak.

"Tak, tak mungkin. " dia berlari ke arah jalan dan cuba mendekati orang yang mula berkerumun di situ.

Mata Jeno terbelalak melihat Ara yang sedang berlumuran darah, terbaring lemah tanpa sesiapa menolongnya.

"FUCK! KIM ARA!!! " teriaknya lalu mendekati tubuh itu, perlahan-lahan dia mengangkat kepala Ara dan diletakkan di pehanya.

"Ara, Ara, bangun. Bertahan Ara! TELEFON AMBULANS CEPAT! JANGAN RETI TENGOK JE BOLEH TAK?! " tengking Jeno dengan air mata yang mengalir di pipinya.

"Ara, Ara... Bertahan Ara. Kau akan selamat. "

Jeno dapat melihat Ara menggelengkan kepalanya, perlahan. "T-tak. "

Satu perkataan yang keluar dari mulut Ara membuatkan hati Jeno retak. "Ara, mianhae. S-Salah aku, Ara. "

"Ra.... " lirihnya lagi apabila Ara tidak memberikan respons apa-apa. Matanya tertutup rapat, membuatkan Jeno menggelengkan kepalanya.

"Ra, Ara! Please Ara! Jangan tinggalkan aku... " Jeno menangis, meratapi Ara yang kemungkinan telah mati di atas pangkuannya.

"Maaf maaf maaf maaf maaf, aku jahat Ra. Aku jahat... "

Semuanya sudah terlambat.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
wistful. ljnWhere stories live. Discover now