Bir kac gun sonra eve geldigimde orada giydigim kiyafetleri camasir makinesine attim. Bundan sonra dikkat etmem gerekiyormus. Verdigi aleti zor durum olunca kullanmam herekiyorm gibi zirvaliklari hatirladiktan sonra derin bi nefes aldim. benim yuzumden biraz cekimleri hizli tutmamiz gerekiyordu. Bu yuzden yarin cekimlere baslicaktik. Bugun gunlerden pazardi. Bir sey izlemek canim istemiyordu. Bos durmaktan canim sikiliyordu. Murati aradim. Acmisti.
Abi naber benim canim sikildı gezelim biseyler yapalim diyorum.
-Ahmet daha yeni ciktin hastaneden. otur dinlen zaten yarin calisicaz
Olum sikiliyorum ben burda yaa. Zaten yeterince yattim hastanede boyle gezelim biseyler yapalim. safagida al sinemaya gidelim boyle adalara gidelim.
-sinema olmaz orda toz var hic projeksiyon isinlarina bakmadin mi yoz kayniyo orasi. adalar olabilir. Siki giyin. Usutursun.
Daha devam ediyoken" tamam abi tamam sakin. İyi madem ben hazirlaniyorum. gorusuruz" dedim.
-tamam ahmet hadi bay bay.
Sonunda adalar icin vapura bindigimizde havanin gercekten soguk oldugunu farkettim. Biraz ususemde ne safaga nede murata mizmizlandim.
Adalara indik. Gezmeye basladik. Ada olarak buyuk adadaydik. Ayi yorgi kilisesi aklima geldi. ama cok uzakti. baya yurumemiz gerekiyordu. onun yerine denize bakan cafeye oturmak simdilik daha iyiydi. Kafeye orurdugumuzda birkac sandalye sesi duydum. burdan da anlayacaginiz uzere hayranlarimiz bizim yanimiza geliyorlardi. hepsini sevecenlikle karsilayip konustuk. fotograf cekindik.
Saat aksam 6ya yaklasinca kalktik. o sirada hep havadan sudan konusmustuk. komik olaylari acmistik. tekrar vapura bindik eve geldik.
Gun boyle sona ermisti.