bolum 7

167 7 2
                                    

Sonunda safak ve murat evlendiginde murat gelini optu ve dans etmeye basladilar bende sakince eceme baktim. Oda bana bakiyodu. Selcukla ayni masadaydik bu yuzden konusma acayim dedim.

-ee bi gelisme var mi kardes payiyla ilgili

-hayir da olcak muhtemelen hala bizim yerimize gelecek olan dizinin parasi denklesmemis. Bakalim haber bekliyoruz

-anladim. Elimizden bisey gelse keske.

-ahmet sakince arkana bak abi sakince ama.

-sakin geliyo deme

Ve arkadama dondum ve gerçekten ecem geliyordu. Bir kac ay once hakimda dedikodu cikaran basin muhabirleri sayesinde tanimadigim akrabalarim bile beni aramisti. Herkese yalan oldugunu soyledikce insanlar inanmamaya gayret ediyolardi. Oysa benim icin durustlugun önemli olduğunu ciktigim programda bile demistim. Bana yalan soyleyen murat bile olsa affetmem diye. Ama inanmiyorlardi.

Bana doğru gelen eceme karsilik kalkip kulagina egilip "en azindan su kuzeninin dugununu bozma bak ben kardesimin dugunu bozuyomuyum" dedim ve disari ciktim.

Bu ortami begenmistim sakindi bi kere. O herkesin hava attigi spor arabalar yoktu her tarafta. Nezihti.

Tekrar iceri girdigimde fettah can satki soylemeye basladi. Aklima isler guclerde soyledigimiz evlilik sandali geldi. Fettahta bugune ozel ilk o sarkiyla acilis yapcagini soylediginde muratin yanina gidip ayni sekilde bagiralim mi dedim. Once guldu sonra o sinsice ifadeyi yerleştirdi. Bundan anladiginiz üzere sarkiyi bagirarak soyledik.

-ben inanırım hshsjsgsafhaxtdd sen inanmasanda askinnnn safliginaa sgjshsfaufa hayat uzun hshshwjvwfd kotu seyleri sakin getirme aklina.

Boyle gulerek bu sarkiyi soyledikten muratin yanindan ayrilip yine yerime oturdum. Bu kez yeniden ecem geliyodu. Pacayi kurtaramayacagimin farkindaydim. Onu kolundan tutarak disariya dogru goturdum. Ecem hemen basladi.

-niye boyle yapiyosun?

-benim bisey yaptigim yok sen çıkardin bi dedikodu gidip yalanlarsin diye basin aciklamasi yapmadim. Ama sen naptin iyice guclendirdin. Ertesi gun hala ikimiz konusuluyorduk ve bu senin hosuna gitti. Unlu biriyle adinin anilmasi hosuna gitti cunku.

-hayir ahmet ben aramizda biseyler oldugunu sandim ve sadece bunu guclendirmek istedim. Eger gazeteler bizi ogrenirse .. ne biliyim ya. Ben ilk defa biri icin boyle islere karistim. Ilk defa birini yani seni sevdigimi düşündüm.  Sevmiyorsan tamam yapacak bişey yok ama iste sende bana iyi davraninca.....

Sozunu tamamlayamadi ve akan rimelini umursamadan sessizce akan damlalarini sildi.

- ecem madem bunu benimle paylassaydin ya niye gidip basin mensuplarina soyluyosun. Ben basta bisey hissetmemistim kabul ediyorum.  Anlayisliydin sakindin tatliydin evet ama ben iliski istemiyorum ki biriyle. Zaten bu yastan sonra iliski istemiyorum ben biraz bekledikten sonra belki evlilik ama bunu da kafamda ne kadar olcup bicerim bilmiyorum.

-ilk sorunun cevabına gelirsek yani neden basin mensuplarina soyledin sorusununa eger ben olanlari soylersem ve hakkinda boyle seyler cikarsa kendim tatmin oldu. O gece telefonunu almadigim icinde arayip soyleyemedim. Ama ben sadece olanlari anlattim ahmet sadece olanlari anlattim. O opustuler ve sonra otele gittiler ben bunu soylemedim kimseye olmayan lanet seyi soylemedim. Evet farkindayim seni istedigimi ama olmaymdigi icin soylemedim. Biliyorum senide aradi herkes hayranlarin yanindaydi en azindan benim badima ne geldi. Annemler aradi ve bana inanmadilar. Cunku onlar magazini bilmiyorlar.  Her haberi abartarak yayınlandığıni bilmiyorlar. Hayranlarim benim icin hastag falanda acmadi olmadiklari icin.

-e madem basin mensuplari abartti olayi madem sende cok uzgunsun niye çıkıp demedin bunlar gercek degil diye.

-olayi ben anlattim ahmet ne diycektim sonra hersey yanlismi size saka yaptim falan mi.  Hadi ben diyemiycegim icin ve desem bile beni dinlemeyecekleri icin soyleyemedim sen niye bi basin aciklamasi yada twitterdan haberi yalanlamaya calismadin

-cunku ilk seni bekledim ben senin yapmani baktim yapmiuorsun ve iyice dedikodular güçleniyor iste o zaman yapayim dedim ama is isten gecmisti.

-ahmet seni seviyorum. Ve seni kaybetmekten korkuyorum.

Ecem benden hoslaniyodu. Simdi benim icin bi karar zamaniydi. Ya ecemi gecip umursamayarak dugune gecicektim yada bi yolunu bulup bisey yapicaktim.

-ben bilmiyorum ecem sonra konuşalım diyerek dugune gectim.

Okudugunuz icin tesekkurler

Not ahmet kuralin soyledigi versiyonunu bulamadim

O Ney LaanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin