Bir sebep bulmaliydim. hersey halledilebilirdi. safak bi is bulabilirdi bi sekilde, kurslara falan gidip arkadas edinebilirdi. ama onur. iste o konuda buyuk bi sorun vardi. ecem sonuna kadar hakliydi. istanbulda bulabiliyorsa diger buyuk sehirlerdede bulabilirdi.hem kayseri kolay kolay akla gelmeyecek bir sehirdi. ama gitmesinlerdi. en yakin arkadasim ,bu insanlar gitmemeliydi. onur yuzunden sevdigim insanlarin baska sehire gitmesine razi olamazdim.
aklimi calistiriyorum uzun saatlerdir bu konu hakkinda kafa patlatiyorum. ecemde yanimda. arada disariya hava almaya cikiyor. aklina onurun safaga neler yapabilecegi geliyor aglamaya basliyor. Onu avutuyorum. arada bende kafayi bozuyorum. ama ecem tekrar aglamasin diye kendimi tutuyorum. sonunda aklima bir fikir geliyor. Mesela ben safagin yanindayken safaga kotuluk yapsam onur safagi takip ettigi icin beni gorucekti. ve beni safaktan uzak tutmak icin bana turlu seyler yapardi degil mi. ve eger bunlar kameraya cekilip polise gosterilirse onur tutuklanirdi. ve gayet mantikliydi. hemen ecemi durtup plani anlatmaya koyuldum. sonunda heyecanla anlatmami bitirmis tepkisini bekliyordum ki "o sen olamazsin" dedi. dogru muydu evet hey beni kameraya cekenlerse basin bunu mutlaka duyacakti. hakliydi. kim olucak diye dusunmeye basladik. ecemde olamazdi ecemi taniyordu. muratta olmazdi ona daha kotu seyler yapabilirdi. sinasi filanda olamazdi. aklima isim gelmiyordu. isim dusunme fasli baslamisti bu kez. dusunuyorduk. olayi neredeyse hickimse bilmiyordu. yakin arkadaslarimizi dusunuyorduk. hangisi olayi anlatmadan kabul eder diye dusunurken ecem "bir arkadasim kabul etti "dedi. o an mutluluktan olebilirdim. once arkadasini ecemin evine cagirdik ve benim evimden ecemin evine gitmeye basladik. arkadasinin ismi burakti. gayet iyi birine benziyordu vede. ecemle yaklasik 8 yildir arkadaslarmis. haliyle safagida taniyor. olayi anlatmaya basladik hala kabul ediyordu. "ben yaparim siz hala duracaksaniz sorun olmaz "dedi. Simdi sira durumu muratlara aciklama vaktiydi...
Okudugunuz icin tesekkurler...