bölüm 2

562 10 4
                                    

Cemcirde bende biliyordum ki bu isin pesini birakmayacaktim. Ama onu kirmak istemiyordum. Bu yuzden bir kac gun beklicektim. Belki iyi olunca tekrar konusurdum muratla.

Dilegin yanindan ciktiktan sonra cemcirle benim eve kurulduk. Ben yoldayken aldigimiz cipsleri alirken cemcir selcukla sinasiyi aradi. Cemcir yarkm saate geliyor dedi. Ve yine gozleri daldi. Bunun neden oldugunu biliyordum. Onu ozluyordu. Ama hic bisey yapamiyordu. Onun yerine calan kapiyi actim. Karsimda ilk defa gordugum kadina baktim.

-buyrun kime baktiniz ?

- murat cemcire ulasamiyorum. Ve onu bulmam lazim nerde oldugunu bili-

Sozu yarim kaldi cunku murat " kim geldiii diye yanima geldi. O an kadini gordugunde dondu kaldi. Bende firsattan istifade ederek kadini iceri aldim. Cemcir ona asikti. Seviyordu ama konusamiyordu. Ben sadece yardimci olacaktim. Cemcir soku atlatip kizi disari kovdu. Sen napiyosun murat diye cikistim. O da istemiyorum onu dedi. Kiz suan kapinin arkasindaydi ve delikten baktigimda sessizce agliyordu. Murati kapidan uzaklastirip

- bak o kapiya kadar geldi. Bi soralim neden gitmis o gun nolmus biseyler soyler en azindan.

- Hayir bir daha yikilamam bu kez duserim kalkamam ayaga dayanamam ben guclu degilim.

-sadece soralim derdini ogrenelim sonra ben kovarim gerekirse (tabiki kovmayacaktim )

-ahmet anlamiyormusun beni sevmedigini soylerse hersey biter yapamam.

-MURAT BAK ABI OYLE BISEY OLSA BENIM KAPIMA DAYANMAZDI. SENI ARAMAZDI. ONLARI DA GECTIM KAPIDA HALA BEKLIYOR OLMAZDI. ANLATSIN DIYORUM SANA.

Hic bisey demedi gitti goz yasini sildi o sirada kapıyı ac dedi kisaik sesle.

Kapiyi actim. Gel diyerek hafifce guldum. Baska bir odaya götürdüm. Ikimizde konusmiyorduk ama bana minnettar oldugunu görebiliyordum.az sonra cemcir geldiginde gozleri kipkirmiziydi. Kiz konusmaya basladi bende firsattan istifade ederek odamda yattim. Bi anda cemcir yanima geldi.

- Ahmet bu Safak 12 araliktan itibaren yatagimin sag tarafi.
Yorum yazarsaniz sevinirim.

O Ney LaanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin