Selly o duce pe scumpa lui sotie la spital. Dupa ce se trezise Shelby , doctorii ii facuse o perfuzie, iar copilul era in regula . Cei doi merg acasă . Pe masina niciunul nu scoate nici un cuvant.
Perspectiva lui Shelby
Chiar nu pot sa cred ca Selly a sarutat-o pe Andreea. Oare ma insala cu adevarat ? Chiar nu ii pasa de familia nostra ? Daca e asa voi face avort . Trebuie sa am o discutie serioasa cu el , dar prima data ma voi odihni .........
Am ajuns acasa de 30 de minute si casa e linistita . Se aude doar televizorul din sufragerie , nu cred ca Selly a fost dupa copii. Acum e momentul sa vb cu el.
Selly:Shelby vre.....
Eu: Nu vreau sa aud nici un cuvant de la tine, doar tine mine ce iti voi spune acum pentru ca nu voi mai repeta . Daca o vei alegepe Andreea in locul familiei nostre eu voi face avort si tu le vei explia copiilor de ce vreci de langa ei si mama lor .Acum dute dupa ei .
Perspectiv alui Selly
Stiu ca o iubesc pe Andreea , dar va trebui sa renut la ea deoarece familia mea e mult mai importanta mai ales ca Shelby va aduce pe lume un al treilea copilas .
Beatrice si Benny: Buna tata *in timp ce se iau in brate toti 3 *
Eu:Buna copii. Cum a fost azi ?
Beatrice: A fost foarte distractiv.
Eu:Ce ziceti sa merge sa mancam cate o felie de pajiturica si sa ii luam si lui mami .
Benny:daaaaa vrem
Am mers la cea mai buna cofetarie din oras .Ma bucur ca mi-am petrecut timpul cu ei . I-am luat prajitura preferata a Shelbey , acum mai trebuie sa cumpar un buchet mare de trandafiri pentru a ma ierta .
Beatrice:Tata uite acest buchet sigur ii va placea .
Eu: Pe acesta il luam .
Perspectiva lui Shelby
Selly a plecat de acasa de o ora , de ce nu mai ajunge ? Oare lui si copiilor li s-a intamplat ceva ? Ma uit incontinu pe ferestra si nimic . Ma preumblu prin bucatarie si dintr-o data aud usa
In urmatorul capitol - nu pot sa cred
YOU ARE READING
Selly
RandomFata din aceasta poveste se numește Shelby Mai mult nu zic va las sa citiți cu ochi vosti