Capitolul 51

504 19 5
                                    

Perspectiva lui Shelby
După ce am stat puțin de vorba cu Iza și cu Max am plecat acasă .
Selly:Shelb !
Eu:Da
Selly:Am de preluat o misiune . Probabil o sa ma întorc diseara .
Eu:Bine ai grija !
După puțin timp de la plecarea lui Selly copiii vin la mine .
Benny:Mama !
Eu:Da
Beatrice:Unde a plecat tata ?
Eu:Tata a plecat la munca !
Benny:Și când se întoarce ?
Eu:Diseara
Beatrice:Mami îmi e somn
Benny:Și mie
Eu:Atunci haideți sa facem nani .
După ce am adormit copiii m-am gândit să-l sun pe șeful origanizatiei pentru ca atunci când Selly are misiuni ma suna și îmi spune . Și in plus sunt șefa tuturor agenților care merg in misiuni . Ar fi trebuit sa știu .
Convorbire telefonică
Șeful:Da Selby
Eu:Șefule ce misiune are Selly azi ?
Șeful:Nici una
Eu:Mie mi-a spus ca l-ați sunat și i-ați spus ca are o misiune . Sunteți sigur ca nu are nici o misiune ?
Șeful:Sunt mai mult ca sigur de asta . Sunt convins ca nu are nici o misiune .
Eu:Bine . Trebuie sa închis
Șeful:Bine . Fi cu ochi pe el dacă spui ca el a spus asta .
Eu:Bine
Convorbire telefonică încheiata
E ceva putred la mijloc . Ii trimit mesaj bonei sa vina sa stea cu copiii . Chiar dacă ei dorm trebuie sa stea cineva cu ei . Poate se trezesc . După ce a ajuns bona am mers într-un parc și pe o banca îl văd pe Selly sărutându-se cu o fata . Merg nervoasa spre ei .
Eu:Domnule Selaru asta este misiunea dumneavoastră sa ma înșelați ?
Selly:Scumpo eu ......
Eu:Nici o scumpo . Ce ai de spus in apărarea ta ?
Selly:Eu.....
Eu:Zi o data !
Selly:Nu am vrut . Îmi pare tău . *el încerca sa ma sărute dar îl ignor .
Eu:Credeai ca nu voi afara ? Ghici ce ? Eu mereu sunt prima care afla de misiunile agenților . Pentru ca sunt șefa lor și sunt și șefa ta . Și trebuia sa știu dacă ai vreo misiune .
Selly:Iubito calmeaza.te .
Eu:Nu îmi spune așa ! Iar tu , nu știu cine ești sau cum te chiama dar știu un singur lucru ca el este soțul meu și nu o sa te mai apropi in viața ta de el . *apoi acea fata pleacă*
După ce pleacă acea fata plec și eu pe o alta banca și încep sa plâng . Selly vine și se așază lângă mine .
Selly:Iubito îmi pare rău . Îmi cer scuze .
Eu:Selly lasă-mă .
Selly:Dacă am sărutat o fata înseamnă ca te-am înșelat ?
Eu:Dacă îți dau o stânga și eu sunt dreptate înseamnă ca te-am lovit ?Te rog lasă-mă singura
Persectiva lui Selly
Sunt un prost cum am putut sa fac asta . Îmi iubesc soția . A vrut sa fie singura in acel moment așa ca am lăsat-o singura chiar dacă nu mi-a placut ideea de a o lasă singura . O sun pe Dia sa văd dacă. Ma poate ajuta .
Convorbire Telefonică
Dia:Da Selly
Selly:Buna Dia . Ce faci ?
Dia:Ce sa fac , uite stau cu Alvi . Tu ce faci ?
Selly:Rău
Dia:De ce ?
Selly:Uite de-asta te-am sunat sa văd dacă ma poți ajuta .
Dia:Te ascult !
Selly:Am sărutat o fata .
Dia:Ceeee????
Selly:Și Selby a văzut și acum e furioasa pe mine .
Dia:Ești nebun ?
Selly:Puțin . Acum spune-mi ce sa fac sa nu mai fie furioasa pe mine .
Dia:I-ai un buchet mare de trandafiri roși și o ciocolata . Eu ii plac trabdafiri și ciocolata .
Selly:Ești un geniu . Trb sa închid .
Convorbire telefonic încheiata
Dia are dreptate ei ii place ciocolata dar și trandafirii . O să.i fac o surpriza .
Perspectiva lui Shelby
Nu pot sa cred ce a făcut Selly . Nu pot sa plec acasă nu vreau sa ma vadă copiii cu lacrimi in ochi . Am vorbit cu Iza și i-am spus sa vina in parcul in care sunt . După 10 minute a ajuns .
Iza:Shelby ce ai patit ?
Eu:Selly ..........
Iza:Ce a patit Selly ?
Eu:Nimic
Iza:Atunci ? Zi ca ma speri ?
Eu:Selly s.a sărutat cu o fata !
Iza:E un nesimțit ! Acum calmeaza.te nu te pot vedea copiii așa !
Eu:Știu .
Iza:Nu mai plânge .
Eu:Cum a putut ?
Iza:Shelby ești o femeie puternica . Te lupți cu infractori , cu răufăcători și esti șefa agenților .
Eu:Ai dreptate . Hai sa mergem acasă la mine . Copiii cred ca își fac griji .
Eu cu Iza am mers spre casa . Când ajung in casa copiii vin la mine și ma iau in brațe .
Benny:Mama ești bine ?
Eu:Da sunt bine , doar sunt obosita .
Beatrice:Mama eu merg sa ma joc cu tata in sufragerie !
Eu:Tata e acasă ?
Benny:Da . Haide mama cu noi ! Haide și tu Mătușa Iza.
Iza:Îmi place cum suna *apoi eu cu Iza chicotim* dar mu pot sta .
Eu:Haide stai puțin !
Iza:Off . Bine .
In sufragerie in vedem pe Selly .
Selly:Buna scumpo . *apoi se ridica și in da un pupic pe frunte *
Eu:Eu merg sa beau o cafea cu Iza in Bucătărie .
După ce am baiț cafeaua Iza a plecat acasă .
Ora 21:00
Am adormit copiii apoi in duc o perna și o pătura in sufragerie . In seara asta voi dormi pe canapea .
Selly:Ce crezi ca faci ?
Eu:Nu se vede ? In noaptea asta voi dormi pe canapea !
Selly:Nici gând !
Eu:Aici voi dormi și punct . Nu ma face sa urlu . Nu vreau sa trezesc copiii.
Selly:Iubito vino te rog in dormitor !
Eu:Nici gând . Acum pleacă te rog nu îngreuna situația .
Selly:Bine iubito . Te iubesc mult !
Eu:Eu nu
Selly:Știu ca ma iubești .
Eu:Ba nu .
Selly:Dacă nu ma iubeai nu ai fi acceptat sa fi soția mea .
Eu:Cum zici tu . Noapte buna
Selly:Noapte buna iubire .
Perspectiva lui Selly
Shelby e chiar suparata pe mine . Sa nu credeți ca o sa o las sa doarmă acolo . După o ora merg in sufragerie Su o iau ca pe mireasa și o pun in dormitor .
Persectiva lui Shelby
Dimineața ma trezesc in dormitor in loc sa ma trezesc in sufragerie . Sigur Selly ma adus aici .
Lângă mine se afla un buchet mare de trandafiri roși și o ciocolata in forma de inimioara . Nu pot sa cred . Normal ca îl iert . Merg in Bucătărie și acolo in gasesc pe Selly . Merg la el și îl sărut pasional .
Selly:Am știut ca nu vei putea rezista !
Eu:Se pare ca ma cunosti mai bine decât pare .
Selly:Și eu . *apoi ne sărutăm*
Azi toată ziua am stat cu copiii împreuna .




1143 cuninte
Buna dragule am scris un capitol mai lung îmi cer scuze pentru greșeli . Azi l-am scris . Deci nu uitati sa spargeți steluță . Va pup și va iubesc ❤️❤️❤️

SellyWhere stories live. Discover now