Perspectiva lui Selly
Au trecut 2 zile și Shelby nu mai dă nici un semn și ma gândesc sa merg in Constanța . Las copiii cu bona și merg la organizație .
Eu:Șefule !
Șeful:Da Selly
Eu:Vreau sa plec in căutarea soției mele . Dar vreau sa vina cu mine un spion !
Șeful:Foarte bine . Hai cu mine !
Spioni:Buna ziua .
Șeful:Buna ziua . Selly va pleca in căutarea șefei voastre Shelby și are nevoie sa meargă cu el un spion . Selly pe cine vrei sa iei cu tine ?
Selly:Rebeca ești pregătită sa faci pasul asta ?
Rebeca:Da , sunt ! *spune ea încrezătoare*
Rebeca:O vom salva .
Am ales-o pe Rebeca pentru ca este cea mai buna prietena a ei din organizație . Am ajuns la gara .
Perspectiva lui Shelby
Un gardian ma ia și ma duc intr-o încăpere in care e Gami .
Eu:Da.mi drumul .
Gami:Nu pana nu accepți sa fi soția mea !
Eu:Nu o sa acept în veci !
Gami:Ori accepți ori nu o să.i mai vezi niciodată .
Eu:Pe cine?
Gami:Aduceți !
Eu:Copiii ?
Copiii:Mami . Ajuta.ne
Eu:Lasă.i in pace pe mine ma vrei . Lăsa.i ! *apoi încep sa plâng*
Gami:Accepți sa fi soția mea ?
Nu mai apuc sa spun nimic ca cineva sparge ușile . Era Selly și Rebeca ?
Eu:Selly . Ia copiii și dui într-un loc sigur .
Selly duce copiii într-un loc sigur apoi se întoarce . In acel timp Rebeca se lupta cu Gami .
Selly:I-ați labele de pe soția mea !
Apoi se Selly ma eliberează și se bate cu cel care ma tine . Eu merg sa o ajut pe Rebeca . Când ajung acolo Gami o pune pe Rebeca la pământ .
Eu:Las-o in pace ! *apoi îl atac*
Eu îl pun la pământ și atunci intra șeful organizației cu agenți . Îl ia pe Gami și apoi pleacă . Eu cu Selly ducem toți copiii la caselele lor , iar Rebeca ii dupe ce gemeni la noi acasă . Eu ca șefa a spionilor o declar pe Rebeca spion avansat adică Spioana sub acoperire .Îmi cer scuze pentru greșeli !
YOU ARE READING
Selly
RandomFata din aceasta poveste se numește Shelby Mai mult nu zic va las sa citiți cu ochi vosti