Capitolul 58

370 9 6
                                    

Ziua in care Gami va plăti
Am aflat unde sunt copiii noștri . I-am recuperat ,iar Gami a fost predat autoritateăților romane .

___________________________
___________________________

Selly:Iubito!
Eu:Da scumpule !
Selly:Acum ca copiii noș ri sunt mari . Ce zici de un al treilea copil ?
Eu:O nu Selly . Nu din nou .
Selly:bine nu o vom face .
Eu:Merg sa fac un dus . Du-te culca copiii e târziu deja .
Selly:Bine iubirea mea !
Sunt foarte obosita așa ca îmi au halatul ș  lucrurile ș i merg la dus .
Dup ă ce am terminat de f ăcut dus îmi iau pijamalele si ies din baie . Selly ma aștepta pe marginea patului .
Eu: de ce ești suărat ?
Selly: vreu sa te am in seara asta . Hai nu am făcut-o de 3 ani .
Eu:bine , fati de cap !
Selly ma arunca pe pat ș i începe sa ma săute , dup  începe acț unea .
____________________________

Dimineața

Ma trezesc inaintea lui Selly si vreau sa merg sa fac micul de jun . Dar sunt oprit ă de cineva . Acel cineva bineînteles ca era Selly .
Selly:Unde pleci iubito ?
Eu:Sa fac micul de jun .
Selly:Ma stai putin . Cum te simți ?
Eu:Bine! *apoi ma săruta*

Dup ă o saptamna

Mamă ce rău ma simt . O Doamne cred că sunt îns ă rcinat ă . Trebuie sa merg la farmacie sa iau un test de sarcina . Dup ă ce am venit de la farmacie am mers direct ș i am f ă cut testul . Nu pot sa cred doua lini ț e . Vom avea un copil . Vreau sa ii fac o surpriza lui Andrei dar nu voi spune acum . Beatrice ș i Benny sunt la grădinița , iar Selly este intr-o misiune . Așa ca m-am gândit sa merg puțîn prin parc . Nu îmi face rău .
Când ajung îl vă d pa Selly pe o bancă împreuna cu Andreea . Andreea este una dintre spioanele din organiza ț ie . Ei doi se s ă rutau . Nu pot sa cred .
A spus ca merge intr-o misiune nu pot sa cred . Ma min ț it . Merg acas ă , încui usa dormitorul apoi încep să plâng cu g ă leata .

Perspectiva lui Selly

I-am zis lui Shelby ca trebuie sa merg intr-o misiune . Dar nu este adev ă rat . Ma întâlnesc cu Andreea . O iubesc foarte mult pe Shelby e so ț ia mea , dar simt ș i ceva pentru Andreea .
Andreea:Andrei nu este bine ce facem . Tu ai o so ț ie ș i doi copilă ș i foarte frumo ș i .
Eu: Ș tiu Andreea dar simt ceva ș i pentru tine *atunci os ă rut*
Andreea: Ș i eu simt ceva pentru tine Andrei .

Va urma .......
In capitolul urm ă tor :
Eu:Selly chiar nu îmi vine să cred ca mai min ț it in halul ă sta . *spun ț ipând* *apoi le ș in*

SellyWhere stories live. Discover now